با شخص آشنا شوید ، Goldendoodle که به پیراپزشکان کمک می کند تا با آسیب دیدگی حملات Old Quebec مقابله کنند

اریک همل حدوداً ساعت 10:30 شب در هالووین با او تماس تلفنی گرفت و انتظار داشت که این شخص مشکل داشته باشد. به او گفته شد که به دنبال حمله در خیابانهای قدیمی کبک احتمالاً چندین قربانی وجود دارد.

همل به عنوان مدیر کلینیک تعاونات پیراپزشکی کبک ، آمبولانس Coopérative des techniciens du Québec (CTAQ) به محل جنایت اعزام شد تا قربانیان را محاکمه کند.

دو نفر ، سوزان کلرمونت و فرانسوا دوشسنه ، آن شب درگذشتند. پنج نفر دیگر زخمی شدند و به بیمارستان منتقل شدند.

در طول مداخله ، Goldendoodle هامل ، به نام شخص ، با صبر و حوصله در ماشین منتظر ماند. کار شخص در حدود ساعت 1:30 بامداد آغاز شد ، زمانی که اولین پاسخ دهندگان به مرکز اعزام برگشتند.

همل گفت ، کار تمام وقت شخص ، نوازش شدن است.

همل گفت: “آن شب او فقط در وسط همه دراز کشید – این فقط ما را آرام کرد.”

شخص در سال 2019 به عنوان یک سگ درمانی به تیم معرفی شد تا به پیراپزشکان کمک کند تا برخی از استرس هایی را که در کار دارند از بین ببرند.

هر زمان که اتفاق ویژه ای دشوار رخ می دهد – به عنوان مثال تماس هایی با کودکان – شخص در آنجاست.

او بخشی از یک طرح بزرگتر است که این تعاونی برای حمایت از کارکنان در نظر گرفته است.

در ساعات اولیه اول نوامبر ، یک مددکار اجتماعی نیز در محل حضور داشت که همکاران دور هم جمع شده بودند تا آنچه را که اتفاق افتاده است صحبت کنند – و پردازش کنند.

شخص شخصی که نام خود را به این دلیل به دست آورده است که “رفیق” است ، پس از گذراندن دوره های آموزشی و ارزیابی برای تبدیل شدن به یک سگ درمانی ، در نوامبر 2019 رسماً به این تیم پیوست. (ارائه شده توسط Éric Hamel)

همل گفت: پزشکان مانند یک زوج هستند. “آنها دوست دارند همه کارها را با هم مرور کنند.”

همل گفت ، وقتی کسی خراب می شود ، شخص مستقیم به سراغ آنها می رود. “ما می بینیم که پزشکان به زانو در می آیند و آنها فقط بر روی شخص گریه می کنند.”

تغییر در فرهنگ

دوست نداشت که یک سگ درمانی باشد.

چند سال پیش ، فرزندان همل او را متقاعد کردند که سگ جدیدی بدست آورد حتی اگر دستانش را با دو نفر دیگر پر کرده باشد. اما آهسته آهسته ، همل و شریک زندگی اش متوجه نحوه جذب مردم به سمت او شدند.

همل با سایر واحدهای پاسخ دهنده اول ، از جمله برخی در اتاوا و کلگری که برنامه های مشابه دارند ، مشورت کرد.

پس از آموزش و ارزیابی توسط حیوانات درمانی Caring Paws در مونترال ، شخص در نوامبر 2019 رسماً استخدام شد.

او روزهای 7/7 روزانه همل را همراهی می کند و در طول روزهای عادی کار ، هنگامی که کارکنان می توانند توپ را به اطراف پرتاب کنند و به او آغوش بکشند قبل از برخورد به جاده آویزان می شود.

همل گفت ، حضور او کاری را از پیش می برد که همیشه خطر بالایی است.

همل گفت: “از نظر روانشناسی و علمی ثابت شده است که هورمونهای استرس شما هنگام تعامل با یک حیوان کاهش می یابد.”

همل در سال 1988 به عنوان یک پیراپزشک شروع به کار کرد ، در زمانی که خنثی سازی می کرد ، مداخله ای که مردم بلافاصله پس از یک حادثه مهم در آن خلاصه می شدند ، وجود نداشت.

همل گفت: “پیش از این ، شما در محل کار خود بودید ، چیزی شبیه به آن را می دیدید و پس از آن مجدداً با شما تماس گرفتند و صحبت در مورد آن درست نیست.”

وقتی شخص 2 ساله در محل کار نیست ، با همل به خانه می رود. (ارائه شده توسط Éric Hamel)

“شما قرار بود قوی باشید و فقط به تماس بعدی بروید.”

حدود چهار سال پیش ، حتی قبل از تیراندازی مرگبار در مسجد کبک ، CTAQ شروع به ایجاد تغییراتی در برنامه های پس از مداخله خود برای حمایت از امدادگران پس از مداخلات آسیب زا کرد.

یک جلسه خنثی سازی بلافاصله برگزار می شود و پیگیری ها طی 72 ساعت آینده برای اطمینان از کنار آمدن کارمندان انجام می شود.

هامل گفت: شخص خصوصاً برای کسانی که آنچه را که می گذرانند کلامی نمی کنند مهم است.

“گاهی اوقات ، پزشکان ، پلیس ، یک ماشین بزرگ هستند – آنها نمی خواهند احساسات خود را نشان دهند.”

“اما وقتی آنها به زانو در می آیند ، شخص عزیز را بغل می کنند ، او را می گیرند ، و آنها شروع به صحبت می کنند – مثل اینکه آنها با شخص صحبت می کنند و نه با ما.”

دومینیک چاپوت ، مدیر عملیات CTAQ ، گفت که مراقبت از اولین پاسخ دهندگان پس از مداخله اکنون یک قسمت اساسی در استقرار است.

وی گفت از کل تیم دعوت می شود ، حتی اگر مستقیماً شرکت نکرده باشند ، زیرا آنها استرس و آسیب دیدگی همکاران خود را دارند.

دوست ، یک گلدن دودل که در ابتدا به عنوان حیوان خانگی پذیرفته شد ، در مرکز آمبولانس های Coopérative des techniciens du Québec به یک عضو مهم تیم تبدیل شده است. (کامیل سیمارد / رادیو کانادا)

چاپوت گفت: “بهیار بودن کار ساده ای نیست ، بلکه این شغلی است که ما انتخاب کرده ایم و به آن پایبند هستیم ، زیرا می خواهیم به مردم کمک کنیم.”

وی همچنین در تاریخ 31 اکتبر از رختخواب برای نظارت بر پست فرماندهی در Old Quebec فراخوانده شد.

اگرچه غیرممکن است که به نوعی تحت تأثیر قرار نگیرید ، اما چاپوت گفت که دانستن اینکه برای نجات یک نفر همه تلاش خود را انجام داده اید کمک زیادی می کند.

وی گفت کاری که تیمش در آن شب انجام داد “احتمالاً باعث نجات جان” شد.

وی افزود: “اگر هر آنچه در دست دارم بدهم ، هر كاری از دستم برآمده است برای كمك به یك بیمار است. خوب این باعث می شود فردای روز كار كمی راحت شود.”

از نظر هامل ، یار جانبی خود را در کنار خود 24/7 بیش از آنچه تصور می کرد کمک کرده است.

هامل گفت: “او اکنون برای من همه چیز است.” “من یک کار استرس زا دارم ، اما وقتی او فقط در ماشین کنارم نشسته است ، استرس من از بین می رود.”

“شخص الان زندگی من است.”

در حالی که جزئیات مربوط به حوادث وحشتناک شب هالووین که منجر به کشته شدن دو نفر شد هنوز مبهم هستند ، آنچه در اینجا می دانیم در اینجا است. 3:24