بانک غذایی West Island برای تولید وجوه ، تهیه لباس مقرون به صرفه مغازه فروش اقتصادی باز می کند

COVID-19 جمع آوری کمک مالی برای سازمانهای غیرانتفاعی را چالش برانگیز کرده است ، اما یک بانک غذایی West Island راه حل ارائه کرده است.

خدمات جامعه On Rock تصمیم گرفتند که یک فروشگاه صرفه جویی به عنوان راهی برای تولید بودجه برای بانک غذا باز کنند.

همه اقلام موجود در Friperie Thriftit در Pierrefonds اهدا شده و به آرامی مورد استفاده قرار می گیرند ، سپس با قیمت تخفیف مجدداً فروخته می شوند.

“ایده من نوعی شبیه بود ، ایجاد یک فروشگاه صرفه جویی که بیشتر شبیه بوتیک بود ، [and] در واقع یک مکان سرگرم کننده برای خرید است. و این چیزی بود که من فکر می کنم ، نه تنها در این محله ، بلکه به طور کلی فقط در جزیره غرب از دست رفته است. “

رید گفت: با وجود بیکاری زیاد و نیاز مردم ، این فروشگاه راهی برای خرید ارزان مردم و تولید بودجه برای بانک مواد غذایی است.

وی گفت ، آنها از تابستان در حال جمع آوری کمک ها بوده اند و پاسخ جامعه فوق العاده بوده است. بخشی برای همه وجود دارد – بزرگسالان ، نوجوانان و کودکان.

این فروشگاه در همان ساختمان بانک غذا در بلوار Gouin در Pierrefonds واقع شده است. (ژان کلود تالیانا / CBC)

آنها هنگام طراحی فروشگاه مجبور به خلاقیت شدند تا هزینه ها را پایین نگه دارند.

آنها در نهایت از جعبه های شیر بازیافتی برای جیب و پالت های چوبی برای نمایش لباس بچه ها استفاده کردند.

اکنون که فروشگاه ، واقع در همان ساختمان بانک مواد غذایی در بلوار Gouin ، دایر است ، On Rock به دنبال داوطلبان برای کمک به طبقه بندی لباس ها و کار در فروشگاه است.

افزایش تقاضا در همه گیری

از زمان شروع همه گیرى ، On Rock شاهد بوده است كه افراد بیشتری به آنها كمك می كنند.

کیم رید ، رئیس بانک غذا و پدر کایلا رید می گوید که آنها از ارائه خدمات به 210 خانواده در هفته به بیش از 300 نفر رسیده اند.

اما این همه گیر خود سازمان را نیز تحت تأثیر قرار داد – تمام جمع آوری کمک های مالی آنها (چشیدن شراب ، موتور سواری ، نمایشگاه هنر) باید لغو شود.

کیم رید گفت: “ما فهمیدیم که ما نمی توانیم هیچ یک از جمع آوری کمک های مالی خود را انجام دهیم زیرا همه جمع کنندگان سرمایه ما مواردی هستند که مردم را دور هم جمع می کند.”

کیم رید ، رئیس شرکت On Rock ، می گوید که بانک مواد غذایی برای کمک به افزایش تقاضا در طی همه گیر شدن به کمک نیاز دارد. به همین دلیل آنها این فروشگاه دست دوم را راه اندازی کردند. (ژان کلود تالیانا)

فروشگاه صرفه جویی ایده ای بود که آنها برای چند سال در نظر داشتند و همه گیری آن را در اولویت قرار داد.

وی هفته گذشته گفت ، شخصی در فروشگاه كه گفته بود معمولاً توانایی خرید كفش های دویدن با نام تجاری را ندارند ، یك جفت كفش آدیداس را با قیمت 5 دلار و یك جلیقه North Face با قیمت 15 دلار برداشت.

“او آن را نگه داشته و می رود ، این مثل یک پیراهن 100 دلاری است. من هرگز توانایی پرداخت این هزینه را ندارم.”

کیم رید گفت ، این امیدواری این است که این فروشگاه سالانه حدود 100000 دلار برای کمک مالی به بانک غذا و سایر برنامه های On Rock کمک کند.