باشگاه دختران و پسران Summerside شاهد جهش تقاضا در طی همه گیر شدن بیماری است

باشگاه پسران و دختران در Summerside ، PEI ، می گوید تقاضا برای برنامه Project Backpack بسیار زیاد شده است در طی همه گیر شدن بیماری.

این برنامه شامل رساندن غذای مقوی ، دستور العمل ها ، فعالیت ها و کارت های هدیه به درب منازل خانواده های نیازمند برای کمک به آنها برای گذراندن آخر هفته است.

آدام بینكلی ، مدیر اجرایی این سازمان گفت: “قبل از COVID ، Project Backpack ، ما نیازهای 24 خانواده را برآورده می كردیم.”

“در طول COVID تا امروز ، ما در حال پاسخگویی به نیازهای بیش از 70 خانواده با لیست انتظار هستیم که در واقع هر هفته در حال رشد است.”

“یک نیاز بزرگ وجود دارد”

بینكلی گفت كه این برنامه حدود چهار سال است كه ادامه دارد و در آخر تعداد 15 خانواده منتظر بودند.

آدام بینكلی ، مدیر اجرایی باشگاه پسران و دختران Summerside می گوید: “به نظر می رسد در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری نیاز زیادی وجود دارد.” (CBC)

“کل استان به نوعی در اطراف ما جمع شده است تا به ما کمک کند تا این نیازها را برآورده کنیم ، که بسیار خارق العاده بوده است.”

بینکلی گفت ، برخی از خانواده ها با اشک از کارکنان درب منزل استقبال می کنند. همچنین این باشگاه نامه های تشکرآمیز شخصی را از طریق پست دریافت کرده است.

وی گفت: خانواده ها واقعاً به این نیاز دارند. “آنها واقعاً نمی دانند که چگونه بدون این سرویس می توانستند از طریق COVID به دست بیایند.”

باشگاه پسران و دختران Summerside نیز شاهد افزایش تقاضا برای سایر خدمات بوده است. اما به دلیل محدودیت های COVID-19 ، بینکلی گفت که قادر به تأمین خواسته های بسیاری از کودکان نیست.

بینكلی گفت كه برخی از خدمات بصورت آنلاین ارائه می شود ، با این وجود هنوز 20 لیست لیست انتظار برای برنامه بعد از مدرسه وجود دارد و برنامه صبحانه با ظرفیت 100 درصد است.

وی گفت: “با اخراج هایی كه در حال انجام است و هم اكنون اثرات موج دار COVID است ، به نظر می رسد در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری نیاز زیادی وجود دارد.”

اطلاعات بیشتر از CBC PEI