انجمن فرهنگی سیاه PEI امیدوار است که بتواند مشارکت جامعه را افزایش دهد

انجمن فرهنگی سیاه PEI جمعه شب اولین تالار شهر خود را با موضوعات اصلی امنیت مالی ، تجارت ، بهداشت روان و مشارکت جامعه برگزار کرد.

تامارا استیل ، رئیس سازمان ، می گوید که یک برنامه استراتژیک در دست تدوین است.

در حالی که مشارکت مردم با حضور حدود 20 نفر در مرکز هنرهای کنفدراسیون و 10 نفر دیگر به صورت آنلاین کم بود ، استیل گفت که تعامل خوبی وجود دارد.

وی گفت: “من فکر می کنم پیشنهادهای خوبی وجود داشت.”

یکی از این پیشنهادات این بود که بیشتر اوقات ملاقات کنید تا افراد جامعه BIPOC بتوانند در مورد موضوعاتی که با آنها روبرو هستند بحث کنند.

“ما فکر کردیم که ما این کار را سالانه انجام خواهیم داد ، این نوع بحث در مورد نحوه عملکرد جامعه ، اما اغلب هر دو هفته یا هر ماه ، این برای من تعجب آور است که آنها می خواهند در آن شرکت کنند گفتگو اغلب ، “او گفت.

کندی تاریچا می گوید واقعیت این است که تالارهای شهر در جامعه سیاه جزیره اتفاق می افتد ، به این معنی است که تغییرات درست اتفاق می افتد. (تونی دیویس / CBC)

کندی تاریچا ، که در این مراسم شرکت کرده بود ، در 20 سال گذشته بخشی از جامعه BIPOC در PEI بوده است. وی گفت که از دیدن رشد جامعه هیجان زده است.

وی گفت ، گفتگوهای آزاد مانند این تالار شهر مهم است.

وی گفت: “این بدان معنی است که تغییرات صحیح در حال رخ دادن است.” “این همان چیزی است که من می گویم برای من معنی دارد ، این است که تغییرات درست شروع می شوند و جوامع همانطور که باید جمع می شوند.

“در جامعه قدرت وجود دارد ، درست است. هرچه افراد بیشتری برای دفاع از یکدیگر گرد هم آیند ، ما شاهد تغییرات در دولت و سیستم ها خواهیم بود.”

چیجیوک آمادی معاون رئیس انجمن فرهنگی سیاهان PEI است. (تونی دیویس / CBC)

چیجیوک آمادی ، نایب رئیس جامعه ، گفت که برگزاری اولین تالار شهر گامی در جهت تقویت جامعه است.

وی گفت: “از نامزدی خوشحالم.” “تقریباً همه س askedال می کردند.”

بحث در مورد تمایل به تشویق به مشارکت افراد مسن سیاه پوست در این جزیره وجود داشت. آمدی گفت که امیدوارم در این زمینه کار کند.

اتصال کلیدی است

استیل گفت این رویداد نشان می دهد که این بحث ها در جامعه سیاهان در PEI برای ارتباط برقرار است.

وی گفت: “من فکر می کنم در نهایت این همان چیزی است که مردم می خواهند.” “ما اوایل شب در مورد تجارت و کارآفرینی و توسعه یک برنامه راهنمایی در آنجا صحبت کردیم.”

اطلاعات بیشتر از CBC PEI