استان می گوید ، تمام افراد 20-29 ساله در منطقه شارلوت تاون باید از نظر COVID-19 آزمایش شوند

مقامات استانی توصیه می کنند که همه افراد 20 تا 29 ساله در منطقه بزرگ شارلوت تاون باید آزمایش COVID-19 را طی چند روز آینده انجام دهند.

نخست وزیر دنیس کینگ و مدیر ارشد بهداشت عمومی دکتر موریسون در اواخر یکشنبه بعد از ظهر در یک جلسه توجیهی بهداشت عمومی ، این سوال را مطرح کردند که طی آن اعلام شد چهار مورد دیگر COVID-19 در شارلوت تاون وجود دارد.

در جلسات توجیهی روز یکشنبه 10 مورد جدید COVID-19 در هفته گذشته در مورد PEI مشخص شده است که از زمان شروع همه گیری ، تعداد کل موارد را به 80 مورد می رساند. شش مورد از این آخر هفته زنان 20 ساله هستند.

کینگ گفت: “ما همه افراد بین 20 تا 29 سال در منطقه پایتخت را تشویق می کنیم بدون اینکه علائمی داشته باشید آزمایش کنید.” “این گروه ، نه تنها در PEI بلکه در سراسر کشور است که به نظر می رسد بیشترین تأثیر را در موارد اخیر داشته باشد.”

به گفته استان ، هر کسی در این گروه سنی علائمی را تجربه کند ، باید در اسرع وقت آزمایش شود و تا زمانی که نتیجه را دریافت نکند ، خود را منزوی کند.

با این حال ، این استان می گوید هر کسی در این گروه سنی که علائمی را تجربه نمی کند ، می تواند در روزهای آینده آزمایش شود ، اما با این وجود می تواند در مدرسه یا محل کار خود شرکت کند و نیازی به جدا شدن از خود ندارد در حالی که منتظر نتیجه آزمایش است.

موریسون گفت ، برای جزیره ایانی که به دنبال آزمایش هستند و وسیله نقلیه ندارند ، می توان برای EMS جزیره ترتیب داد تا به محل اقامت شما بروند. اگر افراد علائمی ندارند ، اتوبوس یا تاکسی گزینه های دیگر هستند.

دکتر موریسون گفت: “این وضعیت نشان می دهد که COVID-19 در PEI گسترش یافته است.”

“من در مورد آنچه که در حال حاضر با COVID-19 در استان ما اتفاق می افتد نگران هستم و حتی بیشتر نگران این هستم که اگر اکنون اقدام نکنیم چه اتفاقی می افتد.”

کلینیک آزمایش در شارلوت تاون دوشنبه تا یکشنبه از ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر در خیابان 64 پارک است. برای آزمایش نزدیکترین کلینیک ها ، وب سایت دولت PEI را بررسی کنید.

خلاصه توضیحات را اینجا ببینید

https://www.youtube.com/watch؟v=IkMm7rWvX

اطلاعات بیشتر از CBC PEI