اسانس مواد شوینده

از اسانس های روغنی اغلب در رایحه درمانی استفاده می شود و در واقع نوعی داروی جایگزین است که از عصاره های گیاهان برای حفظ سلامتی استفاده می کنند. اسانس درخـت چای قرنهاست که توسط بومیان به عنوان داروی سنتی مورد استفاده قرار میگرفت. برای کمک به افسردگی، زایمان و میل جنسی استفاده می شود. بخار ها بعد از عبور از ستون تقطیر دوباره به مایع تبدیل شده و در ظرفی جمع می شوند.

اگر کسی بگوید که جوانی صورت برای من مهم نیست به راحتی می شود گفت که در گفتن این سخن صداقت کافی را نداشته . رایحه درمانی ممکن است برای ایجاد آرامش مفید باشد، اما شواهد کافی وجود ندارد که عطرمایهها بتوانند بهطور مؤثری یک بیماری خاص را درمان کنند. وی اعتقادی به جنبش سلامت طبیعی نداشت اما به خواص روغن های اسانسی نشان داده شده، علاقه داشت. مطالعات نشان داده است که بعضی از روغن ها مانند سیترونلا ممکن است حدود 2 ساعت انواع خاصی از پشه ها را دفع کند. این امر نه تنها بلافاصله درد را تسکین می دهد، بلکه به بهبودی دست بدون هیچ گونه عفونت یا زخم نیز کمک می کند.

در سال 1910 او دست خود را به سختی در آزمایشگاه سوزاند، و به عنوان اولین ترکیب موجود، دست خود را با روغن اسطوخودوس خالص و رقیق نشده درمان کرد. روغن های اسانسی را می توان استنشاق یا رقیق کرد و روی پوست قرار داد. از روغن های اسانسی بیشتر در رایحه درمانی استفاده می شود، که در آن از طریق روش های مختلف استنشاق می شوند. مواد شیمیایی موجود در روغن های اسانسی از چندین طریق با بدن شما ارتباط برقرار می کنند.

یک پزشک بزرگ در آن زمان، با موفقیت بزرگ در بهبود جذام از طریق عصاره های گیاه، جسارت خود را به معاصران خود ثابت خرید اسانس غیر خوراکی کرد. علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد، شرکت­های تولید کننده­ی لوازم بهداشتی برای بهبود مزه و عطر و بو بسیاری از محصولات خود از اسانس ­ها استفاده می­کنند. تصور می شود که بیشتر روغن های اسانسی با استفاده از چربی حیوانی با استفاده از نوعی روش استخراج حلال (مصنوعی) در مصر تولید شده است. اسانس های محلول در آب نوعی از اسانس های خوراکی می باشد که به دو صورت مایع و پودر در بازار عرضه می شود که در بین آن ها، اسانس هایی که به صورت مایع هستند در صنعت غذاسازی بیشترین مصرف را دارد که از این گونه اسانس عموما در تهیه انواع نوشیدنی ها مانند آب میوه ها به شدت استفاده می شود.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خرید اسانس خوراکی سیب لطفا از سایت ما دیدن کنید.