احزاب مخالف خواستار پاسخ بیشتر درباره واحد 9 ، تعطیلات کلینیک مراقبت های روانپزشکی هستند

نگرانی در مورد دسترسی کافی به خدمات بهداشت روان و اعتیاد در اولین جلسه نشست پاییزی مجلس قانونگذاری PEI در روز پنجشنبه حاکم بود.

هر دو حزب مخالف وزیر بهداشت و سلامتی جیمز آیلوارد را در مورد تصمیم گیری برای تخلیه تخت در بخش روانپزشکی واحد 9 در بیمارستان ملکه الیزابت تحت فشار قرار دادند تا راه برای موارد احتمالی COVID-19 باز شود. اما هجوم بستری شدن در بیمارستان COVID-19 اتفاق نیفتاده است.

در حالی که این واحد برای بیماران روانپزشکی بسته بود ، سالمندان مبتلا به زوال عقل ، که منتظر یافتن مکانی در خانه سالمندان بودند ، به آنجا منتقل شدند. آنها از 20 تخت واحد 17 اتاق را پر کردند.

رابرت هندرسون ، حزب لیبرال MLA ، گفت که وی از طرف تعدادی از رای دهندگان که برای دستیابی به پشتیبانی بهداشت روان تلاش می کنند ، تماس گرفته است.

رابرت هندرسون ، حزب لیبرال MLA ، می گوید که وی از طرف رای دهندگانی که برای دستیابی به حمایت های بهداشت روان تلاش می کنند ، تماس گرفته است. (مجلس قانونگذاری PEI)

هندرسون گفت: “شما اساساً با استفاده از COVID-19 خدمات بهداشت روان را خاموش كرده اید. اما ، شاید بگویم ، از امروز شما حتی یك نفر حتی برای COVID به بیمارستان نرفته اید.”

“این برنامه ریزی بد و یک تصمیم خونسرد بوده است که کل خدمات را متوقف کرده و بسیاری از جزایر را در یک وضعیت بد قرار داده است.”

هندرسون از وزیر پرسید که برنامه پشتیبان دولت برای رسیدگی به مسائل مربوط به دسترسی به خدمات بهداشت روان چیست و چه نقشی در تصمیم گیری برای تخلیه تخت های واحد 9 دارد.

آیلوارد گفت که تصمیم به استفاده از واحد 9 به عنوان فضایی برای بستری بالقوه در COVID-19 توسط کادر متخصص با مشورت مقامات بهداشت روان و اعتیاد گرفته شده است.

آیلوارد گفت: “آنچه ما باید انجام می دادیم آماده شدن برای بدترین نتیجه بودیم و این اوایل ابتلا به COVID-19 در اینجا در PEI بود.”

آیلوارد می گوید تصمیم برای استفاده از واحد 9 به عنوان فضایی برای بستری بالقوه در COVID-19 با مشورت مقامات بهداشت روان و اعتیاد گرفته شده است. (مجلس قانونگذاری PEI)

“این برای حفاظت از جزیره نشینان در نظر گرفته شد و من از کاری که این افراد انجام داده اند بسیار افتخار می کنم.”

آیلوارد گفت در سراسر شیوع همه جزایر جزیره ای که نیاز به بستری شدن در یک مرکز بهداشت روان دارند ، همانطور که پزشک نشان داده است ، بستری می شوند.

در اوایل این ماه واحد 9 برای بیماران روانپزشکی بازگشایی شد و ایلوارد گفت که در حال حاضر شش تخت مراقبت حاد برای سلامت روان در آنجا وجود دارد. وی گفت که در بیمارستان هیلزبورو نیز تختخواب وجود دارد.

تعطیلی کلینیک روانپزشکی

ایلورد همچنین در مورد تعطیلی اخیر یکی از استان های این کشور با س questionsالاتی روبرو شد دو کلینیک مراقبت فوری روانپزشکی (PUCC).

کلینیک واقع در بیمارستان هیلزبورو در شارلوت تاون از 6 نوامبر به دلیل کمبود پرستار به طور موقت تعطیل شد.

گرین MLA تریش آلتاس می گوید: “این به من می گوید که سطح کارکنان از نظر سلامت روان و اعتیاد به طور خطرناکی پایین است.” (مجلس قانونگذاری PEI)

Green MLA Trish Altass برای اطمینان از اینکه کارکنان خدمات بهداشت روان به درستی کار می کنند ، ایلورد را برای جزئیات بیشتر تحت فشار قرار داد. وی همچنین س questionsالاتی در مورد اینکه آیا سطح کارکنان فعلی می تواند از برنامه هایی که در حال حاضر در دسترس هستند و برنامه هایی که برای آینده در دست انجام است پشتیبانی کند – به ویژه برنامه های پیشنهادی برای جایگزینی بیمارستان هیلزبورو با یک پردیس بهداشت روان جدید.

“این به من می گوید که سطح کارکنان از نظر سلامت روان و اعتیاد به طور خطرناکی پایین است و اگر ما حتی نمی توانیم تعداد محدودی از خدمات را که اکنون ارائه می دهیم باز نگه داریم ، مطمئن نیستم که یک دانشگاه بهداشت روان جدید براق چگونه مفید خواهد بود اگر نتوانیم پرسنل آموزش دیده داشته باشیم که برای کار کردن به آن نیاز داریم. ”

کلینیک های مراقبت های فوری روانپزشکی در آوریل در بیمارستان هیلزبورو و بیمارستان پرینس کانتی ایجاد شدند تا بیماران بهداشت روان را از اتاق های اورژانس منحرف کنند. (شین هنسی / CBC)

ایلوارد گفت: “موارد اعزام کارکنان” در کلینیک وجود دارد. وی گفت در حین تعطیلی موقت خدمات ارائه شده در کلینیک به بخش اورژانس در QEH منتقل شده و این خدمات هنوز در آنجا موجود است.

آلتاس گفت که او نگران است که انتقال لحظه آخری به QEH برای کیفیت مراقبت از بیماران در مقایسه با مراقبت هایی که از کلینیک های مراقبت های فوری روانپزشکی دریافت می کنند ، چه معنایی خواهد داشت.

زمان انتظار کاهش می یابد

وزیر بهداشت گفت که این استان توانسته است زمان دستیابی به ارزیابی های روانپزشکی را حتی در وسط بیماری همه گیر کاهش دهد.

وی گفت برای یک بزرگسال حداکثر 14 روز است.

برای کودک یا جوانی ، هنوز حداکثر 28 روز است ، اما به گفته وزیر ، زمان انتظار می تواند کمتر از این باشد.

آیلوارد گفت: “من بسیار افتخار می کنم ، بسیار افتخار می کنم که کار بزرگی که کارکنان مراقبت های بهداشتی ما در اینجا انجام می دهند تا از جزایر حمایت کنند.”

اخبار بیشتر PEI