اتحاد PEERS از بنیاد Tegan و Sara اعطا کرد

اتحاد PEERS در شارلوت تاون 2100 دلار از بنیاد Tegan و Sara برای کار در جامعه LGBTQ دریافت کرده است.

بریتنی یاکوبیک ، مدیر اجرایی اتحادیه PEERS گفت: “این لحظه بزرگی برای من بود تا آن اعلان را دریافت کنم که به ما بودجه اعطا شده است.”

“من کمی احساس خوشحالی می کنم که می توانیم مهر و موم آنها را بر روی پروژه ما قرار دهیم. این خیلی بزرگ است.”

اتحاد PEERS یک موسسه خیریه غیرانتفاعی است. این کار با شروع ایدز PEI آغاز شد و به آرامی تکامل یافت تا برنامه نویسی و اطلاع رسانی برای کاهش آسیب را برای جامعه LGBTQ ارائه دهد.

بریتنی یاکوبیک می گوید: “پشتیبانی مالی اضافی اگرچه بنیاد تگان و سارا برای اجرای موفقیت آمیز برنامه و با بودجه کافی برای کل چرخه برنامه بسیار مهم است.” (ارائه شده توسط بریتنی یاکوبیک)

امسال ، این یکی از 13 سازمانی است که در سراسر کانادا از دانشگاه بنیاد تگان و سارا کمک هزینه تحصیلی دریافت می کند. یاکوبیک گفت که این برنامه استفاده از پول برای ادامه برنامه رها سازی بزرگسالان تا ژوئن است.

یاکوبیچ گفت: “بزرگسالان یک گروه اجتماعی با موانع کم است که به پرورش و رشد جامعه 2SLGBTQ + در PEI اختصاص دارد.” (هنگام استفاده از این اصطلاح ، Jakubiec به معنای دو روحیه ، لزبین ، همجنسگرایان ، دوجنسگرایان ، ترنس ، کوئر و / یا س questionال است ، به علاوه نشان دهنده اصطلاحات دیگر است که افراد ممکن است ترجیح دهند از آنها استفاده کنند.)

“برنامه رها کردن در کاهش انزوای اجتماعی و افزایش احساس ارتباط با جامعه کمک می کند.”

“این فوق العاده مهم است”

یاکوبیک گفت که هزینه های اضافی به دلیل همه گیری در سال جاری افزایش یافته است و حمایت مالی اضافی نه تنها برای اجرای برنامه بسیار مهم است بلکه همچنین اطمینان حاصل می کند که نیازی به کاهش زودهنگام آن نیست.

“ارائه برنامه بسیار مهم است.”

برای ساکنان جزیره که به دنبال پشتیبانی هستند ، Jakubiec گفت که PEERS Alliance می تواند از طریق تلفن ، ایمیل یا از طریق رسانه های اجتماعی برقرار شود – اطلاعات تماس در وب سایت آن قرار دارد.

یا برای کسانی که تماس می گیرند ، Jakubiec گفت که اقدامات احتیاطی بیشتری انجام می شود – به عنوان مثال ، اگر می توانید پیامی را بر روی تلفن تماس گیرنده بگذارید – برای اطمینان از اینکه مردم احساس امنیت و حمایت می کنند ، انجام می شود.

“ما واقعاً تلاش می کنیم و فقط مطمئن می شویم که درمورد جایی که مردم در سفر هستند فراگیر و احترام می گذاریم.”

اطلاعات بیشتر از CBC PEI