اتحادیه آتش نشانان CBRM خواستار اقدام در مورد گزارش چهار ساله است

اتحادیه نماینده آتش نشانان شغلی شهرداری منطقه ای کیپ برتون می گوید که اخیراً با یک بخش داوطلب ، لزوم اجرای گزارش یک مشاور از سال 2016 که توصیه می کند کنترل متمرکز بر تماس های آتش نشانی و ادغام برخی ادارات روستایی را بر عهده داشته باشد ، برجسته کرده است.

دیو مک لاولین ، رئیس انجمن بین المللی آتش نشانان در سیدنی گفت: “از نظر ما خیلی طولانی شده است.” “این کارها باید در سال 1995 ، زمانی که شهرداری ادغام شده بود ، انجام می شد.”

آتش نشانان اتحادیه اخیراً به چند تماس در منطقه بخش داوطلب جاده میرا درست در خارج از سیدنی پاسخ دادند.

این باعث ایجاد یادداشتی از طرف دولت به اتحادیه شد و به آتش نشانان توافق نامه کمک متقابل طولانی مدت را یادآوری می کند که می گوید سیدنی فقط در صورت درخواست اداره می تواند به تماس های منطقه Mira Road پاسخ دهد.

مک لاولین گفت: “مشکلی که وجود دارد این است که گاهی اوقات درخواست پاسخ می تواند چندین دقیقه به تأخیر بیفتد.”

وی گفت که گوش دادن به تماس اعزامی نیز دشوار است زیرا می دانیم آتش نشانان حرفه ای در حالت آماده باش هستند و می توانند بلافاصله بیرون بیایند.

CBRM اخیراً سه ماشین آتش نشانی جدید برای بخش های داوطلبانه در پل های ماریون ، وست مونت و فلورانس خریداری کرده و آنها را در ترمینال دریایی در مرکز شهر سیدنی به نمایش گذاشته است. (تام آیرز / سی بی سی)

مک لاولین گفت که بر اساس سایر توافق نامه های کمک متقابل ، آتش نشانان سیدنی می توانند به طور خودکار به تماس های مناطق South Bar و Grand Lake Road پاسخ دهند.

وی گفت: در رودخانه سیدنی ، آتش نشانان سیدنی می توانند به طور خودكار به تماس های آتش نشانی پاسخ دهند و بحث در مورد وسایل نقلیه موتوری یا سوانح بزرگ صنعتی در حال انجام است.

مک لاولین گفت ، اگر CBRM یک سرویس آتش نشانی واقعاً منطقه ای داشت ، نیازی به یک توافق نامه کمک متقابل در بین بخشهای عضو آن نبود.

وی گفت: اگر گزارش مشاور Manitou Inc. از چهار سال پیش عملی شده بود ، هیچ اختلافات ارضی وجود نداشت.

ناامیدی متقابل

گزارش مانیتو ، همانطور که شناخته شد ، حاوی 22 توصیه خاص بود ، اما اصلی ترین آنها ایجاد آیین نامه یا آیین نامه ای بود که به دولت کنترل تمام بخش ها را می دهد ، استانداردهای خدمات را تنظیم می کند و همه ادارات را ادغام می کند ، از جمله کاهش تعداد دپارتمان ها و سالن های آتش نشانی.

در این گزارش آمده است: “ناتوانی در پیشبرد تصمیمات جمعی به طور متقابل ناامیدکننده است و بخشهای مختلف را ترغیب می کند تا از تلاش برای حل مشکلات به صورت جمعی کناره بگیرند.”

“راحت تر است كه به پاسخ دادن به منافع بخش آنها برگردیم تا اینكه بخواهیم سیستم را به طور كلی پیش ببریم. منافع مشایخی باید جای خود را به منافع عمومی بدهند.”

در این گزارش آمده است كه ابتدا باید چند مرحله از جمله جمع آوری داده ها و مستند سازی استانداردها و سطح خدمات برداشته شود.

مایکل ست رئیس آتش نشانی CBRM می گوید که سیاست ثبت نام خدمات آتش نشانی و اضطراری CBRM در حال حاضر به سازمان آتش نشانی منطقه امکان کنترل بر همه 32 بخش را می دهد. (تام آیرز / سی بی سی)

مایکل ست ، مدیر خدمات آتش نشانی و اورژانس منطقه ای CBRM ، گفت که او آخرین سال را از زمان استخدام خود صرف آشنایی با بخشهای مختلف و تلاش برای درک پیامدهای گزارش مانیتو کرده است.

وی گفت: “من بسیاری از موارد را مرور كرده ام و درست به علف های هرز كسی كه چه كاری انجام می دهد و چه كسی مسئول چه چیزی است ، رسیده ام.”

ست گفت سیاست موجود ثبت خدمات آتش نشانی و اضطراری CBRM از قبل به سازمان آتش نشانی منطقه اجازه می دهد تا بر تمام 32 بخش کنترل داشته باشد.

این سیاست می گوید ادارات ثبت شده باید مطابق با دستورالعمل ها و روش های منطقه ای باشند.

وی گفت که دولت اکنون در حال جمع آوری داده هایی است که برای تعیین استانداردهای خدمات برای ایستگاه های آتش نشانی داوطلب و شغلی استفاده خواهد شد.

ست گفت: “آنچه ما سعی داریم انجام دهیم این است که داده های اثبات را وارد کنیم تا بتوانیم تنظیم این برنامه های استقرار را نه تنها برای Mira Road بلکه در کل CBRM آغاز کنیم.”

وی گفت که از شورای تازه انتخاب شده خواسته می شود تا در آینده نزدیک در این زمینه راهنمایی کند.

داستان های برتر بیشتر