آینده پناهگاه اضطراری خیابان پارک برای برخی از MLA ها نگران کننده است

برخی از MLAهای PEI به دولت استانی فشار می آورند تا در مورد آینده پناهگاه اضطراری خیابان پارک پاسخ دهد.

این پناهگاه 50 واحدی در ماه دسامبر برای کمک به افرادی که بی خانمانی را تجربه می کنند و افرادی که در چادرهای اطراف شهر می خوابند افتتاح شد – اما مجوز موقتی که شهر برای راه اندازی این پناهگاه صادر کرده بود، در ماه اکتبر منقضی می شود.

لیبرال MLA گوردون مک نیلی می خواهد بداند آیا مجوز جدیدی برای ادامه فعالیت پناهگاه صادر خواهد شد یا خیر.

آیا در حال تبدیل شدن به یک مرکز دائمی است؟ مک نیلی در مجلس قانونگذاری روز جمعه پرسید.

راب لانتز وزیر مسکن، زمین و جوامع نتوانست پاسخی ارائه دهد.

او گفت: «من اینجا نیستم که در صحن مجلس به چیزی متعهد شوم. “این یک موضوع مهم است. ما شرکای داریم که باید با جامعه مشورت کنیم.”

نگرانی های ایمنی

مک نیلی همچنین این نگرانی را مطرح کرد که سیستم آبپاش پناهگاه کار نمی کند، که لازمه نگهداشتن تسهیلات به کد است.

“جامعه بدون خانه ما شایسته است بداند … که ما تمام اقدامات احتیاطی را برای ایمن نگه داشتن آنها در شرایط ناگوار در صورت وقوع آتش سوزی انجام داده ایم.”

لانتز تأیید کرد که سیستم اسپرینکلر در جای خود قرار دارد، اما کار نمی کند.

لانتز گفت: “من متعهد می شوم که اگر این تاسیسات به تاسیسات دائمی تبدیل شود، مطمئن خواهیم شد که یک سیستم اسپرینکلر عملیاتی دارد.”

یک ساختمان خاکستری یک طبقه ساخته شده از کانتینرهای حمل و نقل در منظره ای برفی دیده می شود.
این پناهگاه 50 تختخوابی در ماه دسامبر افتتاح شد. این به عنوان یک راه حل موقت برای جمعیت رو به رشد بدون مسکن در نظر گرفته شده بود. (تونی دیویس/سی بی سی)

در بیانیه ای از شهر آمده است که پناهگاه قبل از اعطای مجوز، قوانین آتش نشانی را رعایت کرده است و اداره آتش نشانی شارلوت تاون از زمان افتتاح پناهگاه هیچ هشداری صادر نکرده است.

در این بیانیه آمده است: «هر گونه تمدید اشغال مستلزم بازرسی آتش سوزی است و موارد اضافی مورد نیاز بر اساس هر گزارش بازرسی مشخص می شود.»

‘لازم است بدانیم’

مک نیلی استان را تحت فشار قرار داد تا طرحی برای این پناهگاه و ساکنانی که به آن متکی هستند ارائه دهد.

مک نیلی گفت: “ما باید مطمئن شویم که مردم، جامعه بدون مسکن، می توانند به این سیستم تکیه کنند. این سیستم برای شش ماه عملیاتی شده است.”

“ما باید بدانیم و باید خیلی زود بدانیم که دامنه و برنامه دولت استانی ما برای کمک به جامعه بی‌سرپرست ما چقدر است.”

کارلا برنارد MLA سبز
در سخنرانی تاج و تخت از داشتن یک نوع منطقه متمرکز برای خدمات بدون خانه صحبت شد. کارلا برنارد گرین MLA می گوید: من نمی دانم این به چه معناست، هیچ یک از ما نمی دانیم که به چه معناست. (کن لینتون/سی بی سی)

کارلا برنارد MLA منطقه 12 گفت که خیابان پارک همیشه یک مکان موقت در نظر گرفته می شد

او گفت: “این اساساً یک جنگل بتنی است که در زمین های آلوده قرار دارد.” آنها نمی توانند آنجا را حفاری کنند، نمی توانند چیز جدیدی بسازند.

برنارد گفت که ساکنان شکایت کرده‌اند که دولت استانی مشاوره عمومی کافی در منطقه انجام نداده است – عمدتاً در اطراف محل تزریق تحت نظارت پیشنهادی در خیابان بلمونت. او امیدوار است که در صورت ایجاد تغییراتی در پناهگاه، استان با جامعه تعامل کند.

او گفت: “در سخنرانی تاج و تخت، در مورد داشتن یک نوع منطقه متمرکز برای خدمات بدون خانه صحبت شد. من نمی دانم این به چه معناست، هیچ یک از ما نمی دانیم این به چه معناست و نمی توانیم هیچ پاسخی دریافت کنیم.”

تصمیم گیری در پاییز انتظار می رود

لانتز گفت که اخیراً با مقامات شهری ملاقات کرده و در مورد آینده پناهگاه گفتگو کرده است.

او گفت: «ما توافق کرده‌ایم که زمان آن فرا رسیده است که روند روبه‌رو شود.

آنها در اینجا نقشی برای ایفای نقش دارند. آنها در کمک به ما برای استفاده موقت و راه اندازی آن در سال گذشته، شرکای بزرگی بودند، اما در آینده تصمیمی برای شورای شهر در مورد کاربری زمین در آن ملک وجود دارد و این به این بستگی دارد که آیا استفاده موقت را می توان به استفاده دائمی گسترش داد.”

وی گفت: انتظار می رود در پاییز تصمیم گیری شود.

مردی با کت آبی در مقابل پرچم ها در مجلس قانونگذاری PEI ایستاده است
راب لانتز، وزیر مسکن، زمین و جوامع می گوید که در پاییز تصمیم در مورد این پناهگاه گرفته خواهد شد. (CBC)

در ماه گذشته، مسئولان شهری نشستی عمومی با ساکنان، مشاغل و سازمان‌های اجتماعی در مورد نحوه حمایت از بی‌خانمان‌ها در استان برگزار کردند.

در بیانیه ای ایمیلی از شهر آمده است: “شهر از ادامه همکاری با همتایان خود در استان و جامعه برای ایجاد استراتژی هایی که در گفتگوی اخیر شهردار در مورد کمپ بدون مسکن مورد بحث قرار گرفت، خوشحال است.”

بر اساس آخرین اعداد از استان، تا ماه مارس به طور متوسط ​​49 نفر در شبانه روز به خدمات دسترسی داشتند. ظرفیت پناهگاه 50 نفر می باشد.