آنچه صاحبان خانه نوا اسکوشیا باید در مورد مطالبات بیمه آتش سوزی بدانند

از آنجایی که آتش سوزی های جنگلی در نوا اسکوشیا ادامه دارد – خانه ها و مشاغل را در خارج از هالیفاکس و در شهرستان شلبرن ویران می کند – بسیاری از صاحبان املاک به زودی برای کمک به ارائه دهندگان بیمه خود خواهند رفت.

اواخر روز دوشنبه، شهرداری منطقه ای هالیفاکس تخمین زد که 200 سازه در اثر آتش سوزی که در جوامع حومه شهر در 25 کیلومتری شمال غربی شهر در حال سوختن است، آسیب دیده است.

به گفته دپارتمان منابع طبیعی و انرژی‌های تجدیدپذیر، برخی از سازه‌ها نیز در کشور Shelburne آسیب دیده‌اند، اما مشخص نیست که چه تعداد یا کجا هستند.

گلوریا هایدوک، مدیر امور مصرف‌کننده و صنعت آتلانتیک با دفتر بیمه کانادا، روز سه‌شنبه را در مرکز بازی‌های کانادا در هالیفاکس گذراند و به تخلیه‌شدگان در مورد سیاست‌های بیمه و اقدامات بعدی کمک کرد.

او گفت که بسیاری از مردم نگران این هستند که آتش سوزی در بسیاری از بیمه نامه ها پوشش داده نمی شود، اما او تاکید کرد که اینطور نیست.

هایدوک به رادیو CBC گفت: “من می خواهم بسیار واضح بگویم، همه بیمه نامه های استاندارد مالکان و مستاجران خسارت ناشی از آتش سوزی را پوشش می دهند، بنابراین دانستن این موضوع بسیار مهم است.” ظهر دریایی در روز سه شنبه

ظهر دریایی52:50یک زن 79 ساله که مجبور به فرار از خانه خود به دلیل آتش سوزی جنگلی شد، با CBC در مرکز بازی های کانادا صحبت می کند. ما از افراد تخلیه شده در سنت اندروز، NB می شنویم. و از طریق تلفن: بیمه خانه و آتش سوزی خانه شما را محافظت می کند.

ژان باربور 79 ساله با هیلی رایان از شبکه سی‌بی‌سی در مرکز بازی‌های کانادا صحبت می‌کند، پس از اینکه او مجبور شد خانه‌اش را در اثر آتش‌سوزی جنگلی در منطقه تانتالون ترک کند. ما از افرادی در سنت اندروز، NB می شنویم که آنها نیز مجبور به ترک خانه های خود به دلیل آتش سوزی شدند. و از طریق تلفن: کارشناسان ما به سوالات شما در مورد بیمه خانه و عایق کاری خانه شما در برابر آتش سوزی پاسخ می دهند.

آماندا دین، معاون دفتر بیمه آتلانتیک، گفت: اگرچه برای صاحبان املاک مهم است که ادعای خود را در اسرع وقت ثبت کنند، اما اگر بخواهند صبر کنند اشکالی ندارد.

دین به رادیو CBC گفت: «اولین کاری که باید انجام دهید این است که بیرون بیایید و ایمن شوید خیابان اصلی نوا اسکوشیا.

“و وقتی نوبت به زمانی می رسد که فرصت فکر کردن در مورد گام های بعدی از جمله بیمه را دارید، صنعت اینجاست و آماده پاسخگویی است و می داند که این رویداد خاص چقدر ویرانگر بوده و همچنان ادامه دارد.”

با این حال، دین گفت، اگر این ادعا زودتر ارائه شود، روند سریعتر پیش خواهد رفت.

ما در این مرحله می‌دانیم که همه اطلاعاتی درباره وضعیت خانه خود ندارند. یک تنظیم کننده هنگامی که اطلاعات بیشتری شناخته می شود، “او گفت.

“بنابراین این به آنها اجازه می دهد تا آن تنظیم کننده ها را ردیف کنند و اگر برای این رویداد خاص مورد نیاز هستند، منابع اضافی را جذب کنند.”

او گفت که کسی به مشاوره نیاز دارد، آنها می توانند با مرکز اطلاعات مصرف کنندگان دفتر بیمه به شماره 1-844-227-5422 تماس بگیرند.

آنچه پوشش داده خواهد شد

دین گفت که تحت یک سیاست استاندارد مالک خانه، مستاجر یا مالک کاندو، خسارت و تخریب ناشی از آتش سوزی پوشش داده می شود.

او گفت که این سیاست ها اغلب پوشش تخلیه انبوه را نیز دارند که شامل بخشی برای هزینه های اضافی زندگی مانند اقامت در هتل و غذا می شود.

او گفت: “ممکن است در خط مشی شما با نام اختصاری ALE ذکر شود، بنابراین همه آن رسیدها را نگه دارید و همچنین مهم است که توجه داشته باشید که از تاریخ تخلیه شروع می شود.”

“ممکن است محدودیتی برای این پوشش وجود داشته باشد، بنابراین در صورت امکان با ارائه دهنده بیمه خود در مورد اینکه محدودیت بیمه نامه خاص شما برای آن هزینه های اضافی زندگی چقدر است، مشورت کنید.”

دین گفت اگر خانه خود را گم کرده اید، هزینه ساخت یک خانه جدید یا خرید خانه جدید می تواند پوشش داده شود – اما اینکه چقدر به سیاستی که دارید بستگی دارد.

“شما مالک آن قطعه زمین هستید و سیاست شما شامل اصلاح آن زمین نیز می شود، بنابراین در صورت از دست دادن کامل، اگر خانه ای سوخته باشد، منطقه بزرگ سوخته ای وجود دارد که باید تمیز شود. بالا، بنابراین این بخشی از سیاست شما نیز هست.”

بعد از آتش سوزی چه اتفاقی می افتد

برایان وربوم از Stewiacke، NS، خانه خود را در جریان آتش سوزی الکتریکی در سال 2018 از دست داد.

پس از آتش‌سوزی، وربوم و همسرش تقریباً 40 ساعت در هفته را برای یک ماه تمام صرف فهرست‌بندی دقیق دارایی‌هایشان کردند – از جمله سن آنها، میزان پرداختی برای آنها و ارزش فعلی – و رفت و آمد با شرکت بیمه‌شان.

از آن تجربه، وربوم یک راهنمای غیررسمی با اطلاعاتی نوشت که دوست داشت قبل و بعد از آتش سوزی می دانست.

او گفت اولین توصیه او برای افرادی که خانه خود را از دست داده اند این است که با ارائه دهنده بیمه خود تماس بگیرند تا یک نسخه از بیمه نامه خود را دریافت کنند تا قبل از افزایش هزینه ها از پوشش ها و محدودیت ها عبور کنند.

او همچنین توصیه می کند که اگر صاحب خانه دارای همسر است، مطمئن شوید که نام هر دو در بیمه نامه وجود دارد.

وربوم به رادیو CBC گفت: “به این ترتیب هر یک از همسران می توانند با شرکت بیمه تماس بگیرند و مکالمات تلفنی با آنها داشته باشند و با آن برخورد کنند. اگر فقط یکی در این مورد وجود دارد، آن یک نفر باید این کار را انجام دهد.” اطلاعات صبح نوا اسکوشیا در روز سه شنبه

صبح اطلاعات – NSساعت 9:00توصیه ای برای کسانی که با از دست دادن خانه خود روبرو هستند

خانواده برایان وربوم در سال 2018 همه چیز خود را در آتش سوزی از دست دادند. بنابراین او یک راهنمای غیررسمی نوشت و به مردم گفت که آرزو داشت در مورد آتش سوزی خانه و شرکت های بیمه بداند.

او گفت پس از طرح ادعا، این به صاحبان خانه خواهد بود که فهرستی از همه چیزهایی را که گم شده اند، تا رخت آویز، پرده دوش و تزئینات هالووین تهیه کنند.

او گفت: “من معتقدم که ما بیش از 2000 مورد را در لیست خود داشتیم و احساسی است و از نظر فیزیکی خسته کننده است، اما شما باید خط به خط آن را طی کنید.”

از این لیست، شرکت بیمه ارزشی را تعیین می کند، اما وربوم در تجربه خود گفت، این مقدار ممکن است درست نباشد.

“[The] بزرگترین توصیه من این است که اولین پیشنهاد آنها را نپذیرید.”

زمانی که ما لیست خود را انجام دادیم و آن را برای آنها ارسال کردیم، چیزی که آنها به ما دادند تا مبلغی را که قرار است به ما بازپرداخت کنند و آنچه را که نهایی کردیم، حدود 50000 دلار تفاوت بود.”

Verboom همچنین توصیه هایی برای افرادی دارد که خانه های خود را از دست نداده اند، اما نگران آتش سوزی های جنگلی در منطقه خود هستند.

او توصیه می کند سالی یک بار از داخل و خارج خانه خود فیلم بگیرید، همزمان با تعویض باتری ها در آشکارسازهای دود خود.

به این ترتیب، او گفت، شما یک یادآوری ویدیویی دارید که چه دارایی هایی را باید ادعا کنید.

“این ویدیوی ساده فقط به شما کمک می کند. وقتی چیزی را می بینید، احتمالاً پنج چیز دیگر را که احتمالاً فراموش کرده اید را به شما باز می گرداند.”