آزمایش منفی COVID-19 برای مرد جزیره لنوکس تسکین می یابد

لزلی لابوبه گفت که او چند هفته پیش “کمی سرفه” داشت ، بنابراین شنبه که با مرکز بهداشت جزیره لنوکس تماس گرفت و نتیجه آزمایش COVID-19 خود را دریافت کرد ، حال او راحت شد.

این مرکز روز جمعه یک کلینیک آزمایش یک روزه برگزار کرد. در صفحه فیس بوک خود اعلام کرد که هیچ مورد شناخته شده ای از COVID-19 در جزیره لنوکس وجود ندارد ، اما ساکنان را ترغیب می کند که از قبل احتیاط آزمایش کنند.

لابوب گفت: “این اطمینان خاطر است.”

وی گفت که “فقط به دلایل امنیتی” به دلیل “ویرانی که در سراسر کشور” و سراسر جهان اتفاق می افتد ، رفته است.

77 مورد فعال در NB

نیوبرانزویک 23 مورد جدید را در روز شنبه و شش مورد دیگر را در روز یکشنبه گزارش داد ، که تعداد فعال آن به 77 مورد رسیده است. نوا اسکوشیا 11 مورد را در روز یکشنبه و هشت شنبه گزارش کرد و اکنون 44 مورد فعال دارد.

PEI یک مورد فعال شناخته شده دارد.

CBC PEI با مرکز بهداشت جزیره لنوکس تماس گرفت تا بفهمد چند نفر در روز جمعه مورد آزمایش قرار گرفتند و آیا نتایج مثبتی وجود دارد یا خیر ، اما هنوز در مورد آنها چیزی نشنیده است.

لزلی لابوبه ، با پیرمرد جزیره لنوکس ، ترزا لوئیس ، می گوید افراد جامعه در مورد اقدامات بهداشت عمومی کوشا بوده اند. (ارائه شده توسط Leslie Labobe)

لابوبه گفت وقتی آزمایش شد یک صف وجود دارد.

وی گفت: افراد جامعه در استفاده از ماسک و پیروی سایر اقدامات بهداشتی درخواست شده توسط دفتر بهداشت عمومی PEI کوشا بوده اند.

نگران سلامت روان

وی گفت ، با این حال نگران تأثیر همه گیر در سلامت روان است ، به ویژه با نزدیک شدن به کریسمس و افرادی که نمی توانند مثل معمول زندگی کنند.

وی گفت: “من دوستان زیادی دارم که با اضطراب و افسردگی بسیاری از مشکلات روحی و روانی را پشت سر می گذارند.” “و…

اطلاعات بیشتر از CBC PEI