کبک علی رغم تماس مقامات بهداشت عمومی مونترال ، بیشتر محدودیت های منطقه قرمز را از بین نخواهد برد

نخست وزیر کبک ، فرانسوا لگولت ، گفت: با وجود درخواست مقامات بهداشت عمومی مونترال برای لغو محدودیت ها ، بحث در مورد بازگشایی سالن های ورزشی ، موزه ها ، سالن های کنسرت یا رستوران ها در مناطق قرمز COVID-19 استان به زودی وجود ندارد.

لگالت بعد از ظهر پنجشنبه در یک کنفرانس خبری گفت: “آنها فرصت هایی برای انتقال ایجاد می کنند.”

نخست وزیر گفت با توجه به مشکلات بهداشت روانی بزرگسالانی که در حال گذراندن دوره های دانشگاهی و دانشگاهی هستند ، در حالی که در خانه با پدر و مادر خود زندگی می کنند ، اجازه می دهد تا همزمان اجازه ملاقات دو نفر را بدهد.

لگولت گفت: “من می فهمم که برای بعضی از افراد این کار بسیار دشوار است. افرادی که تنها زندگی می کنند می توانند از یک بار هربار یک نفر را پذیرایی کنند. من از همه خواسته ام که امکان برگزاری جلسات بین دو نفر را ارزیابی کنم.”

تماشا کنید | نخست وزیر کبک می گوید هنوز قوانین سخت لازم است – اما یک استثنا ممکن است وجود داشته باشد:

نخست وزیر فرانسوا لگالت می گوید این استان در تلاش است تا اقدامات احتیاطی COVID و کیفیت زندگی را به تعادل برساند و بررسی ملاقات همزمان دو نفر را در نظر خواهد گرفت. 1:03

مقامات بهداشت عمومی مونترال در یادداشتی که در تاریخ 26 اکتبر ارسال شد ، در مورد پیامدهای بهداشت جسمی و روانی ناشی از محدودیت های طولانی مدت منطقه قرمز به استان هشدار دادند و از دولت کبک خواستند که برخی از آنها را لغو کند.

در یک سند 12 صفحه ای که توسط رادیو کانادا به دست آمده است ، مقامات محلی بهداشت ادعا می کنند که محدودیت های فعلی باعث “مقاومت” و “سردرگمی” شده است و پیشنهاد کردند که مجالس داخلی بدون در نظر گرفتن اندازه آنها مجاز باشد ، به شرطی که افراد حاضر از هیچ بیش از دو آدرس

مقامات محلی بهداشت نیز از این استان می خواهند:

  • اجتماعات در فضای باز تا حداکثر 10 نفر یا حداکثر چهار خانوار را مجاز کنید.
  • در حالی که فعالیت های ورزشی گروهی را ممنوع می کنید ، مراکز تناسب اندام را برای تمرینات فردی ، با افراد مجاز به تمرین زیر نظر مربی ، بازگشایی کنید.
  • سالن های تماشاخانه و تئاترها را با حداکثر 25 نفر بازگشایی کنید.
  • موزه ها و سایر اماکن فرهنگی را بازگشایی کنید ، بسته به ظرفیت تعداد افراد مجاز به ورود.
  • بسته به اندازه آنها ، حداکثر ظرفیت کتابخانه ها را دوباره باز کنید.

بازگشایی بارها و اتاق های غذاخوری رستوران از جمله توصیه های ذکر شده در این سند نیست ، اگرچه مقامات بهداشت عمومی مونترال پیشنهاد کردند که تراس ها – حتی اگر زمستان در آستانه است – به عنوان بخشی از یک برنامه بلند مدت باز باشد.

لگولت که در کنار مدیر بهداشت عمومی کبک دکتر هوراسیو آررودا و وزیر بهداشت کریستین دوبه صحبت کرد ، گفت که دولت باید این پیام را ارسال کند که همه باید تماس های خود را محدود کنند.

وی گفت: “اگر یک نفر شخص دیگری را آلوده کند ، این یک چیز است.” “اگر یک نفر افراد زیادی را آلوده کند ، چیز دیگری است ؛ این نمایی می شود.”

وی گفت: دولت در تلاش است تا تعادل بین نجات جان و حفظ کیفیت زندگی معقول برای همه کبک ها برقرار شود و دولت دائما در حال ارزیابی و ارزیابی مجدد بهترین محدودیت ها است.

مدیر بهداشت عمومی کبک گفت که دولت و همه مقامات بهداشت عمومی بسیار نگران اثرات سوverse سلامت روان از محدودیت های COVID-19 هستند – اما تصمیمات بهداشت عمومی با ظرفیت بیمارستان ها مرتبط است.

آروودا گفت: “این درمورد این است که آیا سیستم بهداشت و درمان ما سرریز است و ما قادر به مراقبت از افراد با سایر مشکلات بهداشتی نیستیم.”

آروودا روز سه شنبه اذعان داشت که وضعیت COVID-19 در مناطق مونترال و کبک در حال بهبود است و گفت که در صورت ادامه روند می توان محدودیت ها را کاهش داد.

دکتر میلن دروین ، مدیر بهداشت عمومی مونترال ، درخواست مصاحبه را رد کرد ، اما سخنگوی گفت که هدف اصلی کنترل شیوع ویروس است ، در حالی که با کاهش برخی از محدودیت ها تعادل ایجاد می شود.

دکتر میکروبیولوژیست و متخصص بیماریهای عفونی دکتر کارولین کوآچ می گوید که از زمان کم شدن انتقال COVID-19 در مونترال توسط جامعه ، از زمان اعمال محدودیت های منطقه قرمز ، می توان بازگشایی تدریجی را انجام داد و تعداد موارد جدید در روز تثبیت شد.

کوآچ در رادیو کانادا گفت: “اگر سعی کنیم همه چیز را محدود کنیم ، مردم سعی می کنند به هر حال یکدیگر را ببینند زیرا این یک نیاز حیاتی است.” Tout un matin.

وی گفت که هدف از اقدامات بهداشت عمومی حذف کامل ویروس نیست ، بلکه کنترل آن است بنابراین فضای کافی در بیمارستان ها برای درمان موارد شدید COVID-19 و همچنین بیماری های دیگر وجود دارد.