هزاران نفر دادخواست را امضا می کنند تا همه امتحانات کالج داوسون به صورت آنلاین باشد

بیش از 2،000 نفر دادخواست آنلاین را امضا کرده و خواستار آن شده اند که دانشجویان کالج داوسون در پایان ترم مجبور به انجام امتحانات حضوری نشوند.

بیشتر آزمون های پایان ترم مدرسه بصورت آنلاین انجام می شود ، اما تعداد انگشت شماری از برنامه های علوم تصمیم گرفته اند که امتحانات محل را تعیین کنند.

اتحادیه دانشجویی با اعلام مخالفت با این طرح ، اظهار داشت: این برنامه دانشجویان را در معرض خطر قرار می دهد ، خصوصاً با افزایش موارد COVID-19 در مونترال.

کوین کنتنت-هلوواتیج ، رئیس اتحادیه دانشجویی داوسون گفت: “این منطقه در یک منطقه قرمز قرار دارد ، ما احتمالاً نمی توانیم در مرکز این بیماری همه گیر به مدرسه برویم.”

اتحادیه بیانیه ای منتشر كرد و در آن می گفت كه سلامتی دانش آموزان باید حرف اول را بزند.

“فینال ها در حال حاضر برای دانشجویان وقت استرس زا است و ما معتقدیم که مجبور بودن در یک اتاق با دانشجویان دیگر می تواند استرس بسیاری از دانشجویان را افزایش دهد. در حالی که ما می فهمیم برخی از دانشجویان و اعضای هیئت علمی ممکن است به یکپارچگی علمی توجه داشته باشند ، این نمی تواند به هیچ وجه از خطر ابتلا به ویروس بیشتر شود “.

این دادخواست که هدف آن 2500 نفر است ، تا عصر روز یکشنبه بیش از 2100 امضای مجازی داشت.

دانشجویان داوسون همچنین طوماری را برای درخواست امتحانات آنلاین در ترم تابستان منتشر کردند که فقط 500 امضا به دست آورد.

داوسون به نوبه خود گفت تصمیم به برگزاری حضوری برخی از امتحانات برای محافظت از سلامت علمی گرفته شده است و با مشورت متخصصان بهداشت عمومی انجام شده است.

در این گزارش آمده است: در صورت بروز نگرانی های جدید درباره سلامتی ، این تصمیم می تواند مورد تجدید نظر قرار گیرد.