نگرانی از آنجاست که مرکز سالمندان Maimonides با شیوع دیگری COVID-19 روبرو است

در طی هفته های اخیر مرکز سالمندی میمونیدس در ساحل سنت لوک با 40 مورد عفونت جدید ، در موارد COVID-19 افزایش یافته است. اکنون یک گروه حمایت از کبک خواستار ورود و کمک شده است.

در آخر هفته ، 10 نفر دیگر از ساکنان مرکز مراقبت طولانی مدت آزمایش COVID-19 مثبت کردند و از هفته گذشته ، بیش از دوازده نفر از کارکنان پس از آزمایش مثبت در انزوا بودند ، می گوید گروهی از خانواده و دوستان در نامه ای سرگشاده به مقامات عالی استان.

این نامه توسط اعضای گروه حمایت از خانواده مایمونیدس ، گروهی از اعضای خانواده و مراقبینی که در روزهای ابتدایی شیوع بیماری از طریق شبکه های اجتماعی تشکیل شده اند ، امضا شده است. این گروه متمرکز بر کمک به ساکنان این مرکز و تحت فشار قرار دادن مقامات دولتی برای انجام کارهای بیشتر برای کمک به آنها است.

در این نامه آمده است: کمبود پرستار و مراقب باعث شده کارگران بین طبقات جابجا شوند و احتمالاً بیماری را بیشتر گسترش دهند.

این گروه می گوید برای محافظت از ساکنان باید کارهای بیشتری انجام شود.

در این نامه آمده است: “در مجموع ، شما ادعا كردید كه از اشتباهاتی كه هنگام موج اول مرتكب شده اید ، آموخته اید.”

“زمان آن فرا رسیده است که قبل از اینکه تعداد بیشماری از سالمندان آسیب پذیر در مراقبت های طولانی مدت رنج ببرند و بمیرند ، آنها را آموخته و آنها را در Maimonides و CHSLD های دیگر در سراسر کبک عملی کنید.”

براساس داده های استانی ، در 24 ساعت گذشته در این مرکز سه مورد جدید وجود داشته است که مجموع ساکنان آلوده را به 11.8 درصد ظرفیت مرکز می رساند.

مرجع بهداشت منطقه ای ، CIUSSS du Center-Ouest-de-l’Île-de-Montréal ، هنوز در مورد وضعیت اظهارنظر نکرده است.

این مرکز به شدت تحت تأثیر موج اول قرار گرفت و ساکن 74 ساله Beverly Spanier نگران است که خانه از اشتباهات خود درس نگرفته است.

وی گفت: “ما قبلاً همه اینها را پشت سر گذاشتیم.” وی فکر می کند ویروس همچنان ادامه خواهد یافت مگر اینکه افرادی که مثبت هستند به بیمارستان منتقل شوند.