‘ما می خواهیم شاهد افزایش باشیم’: جذب سریع برای مراقبت های بهداشتی مجازی جدید

در یک برنامه جدید مراقبت های بهداشتی مجازی برای جزایر فاقد پزشک خانواده ، آنچنان که خرید Health PEI انتظار داشت ، خرید نشده است.

از زمان آغاز این برنامه در ماه آگوست ، تقریباً نیمی از 14200 نفر عضو ثبت نام بیماران در جزیره دعوت نامه ثبت نام رایگان شده اند.

بر اساس گزارش Health PEI ، فقط 700 نفر در آن ثبت نام کرده اند.

“کریستینا فیلیپس” ، یکی از اعضای اولیه ، گفت: “ما دعوت ها را با بیشترین سرعت ممکن انجام می دهیم ، با این هدف که امیدوارم همه آن افراد در آن برنامه شرکت کنند. اما در این مرحله ، ما هنوز چنین چیزی را ندیده ایم.” مدیر مراقبت با Health PEI.

“من واقعاً از بیمارانی كه یكی از این دعوت ها را دریافت كرده اند می خواهم كه در این برنامه ثبت نام كنند. این هیچ تاثیری در جایگاه شما در رجیستری ندارد. این همان ثابت است.”

کریستینا فیلیپس ، یک مدیر مراقبت های اولیه با Health PEI ، شک دارد که برخی از مردم جزیره در ثبت نام در برنامه مراقبت های مجازی مردد هستند زیرا این یک مفهوم نسبتاً جدید است. (استیو بروس / CBC)

این برنامه آزمایشی بخشی از مشارکت با ارائه دهنده پزشکی از راه دور Maple است که در حال انجام قرارهای مجازی برای بیمارستان غربی در آلبرتون بوده است.

هشت پزشک PEI با استفاده از بستر ایمن Maple برای ملاقات با بیماران از طریق تلفن یا کامپیوتر وارد سیستم شده اند.

ما می خواهیم به کمترین تعداد بیمار که ممکن است به صورت گروهی یا اتاق انتظار منتظر بمانند.– کریستینا فیلیپس ، مدیر مراقبت های اولیه ، PEI بهداشت

فیلیپس گفت که هدف بزرگ این است که مردم جزیره بتوانند به راحتی به مراقبت هایی که نیازی به مراجعه حضوری ندارند دسترسی پیدا کنند و آنها را از سفر به کلینیک گردشگری نجات دهد.

وی گفت که این امر به ویژه در وسط بیماری همه گیر COVID-19 بسیار مهم است.

“ما مطب های پزشک خانواده و کلینیک های مراجعه به بیمارستان را دیده ایم ، به دلیل نیاز به تمیز کردن بیشتر ، دسترسی کمتری وجود دارد. و مطمئناً برخی از کلینیک های ورودی ممکن است واقعاً کار نکنند ، یا ممکن است در ساعات کمتری در طی همه گیری عمل کنند. فیلیپس گفت:

“علاوه بر این ، ما می خواهیم به تعداد كمتر از بیماران كه به صورت گروهی یا سالن انتظار در اطراف نشسته باشند ، ما می خواهیم خطر ابتلا به عفونت و گسترش عفونت را بین بیماران كاهش دهیم. بنابراین مراقبت های مجازی این خطر را از بین می برد.”

“من این واقعیت را دوست دارم که می توانم این کار را با تلفن خود انجام دهم”

رون كیرستید می گوید كه او متعجب است كه بیشتر افراد جزیره در این برنامه ثبت نام نكرده اند.

وی ماه گذشته پس از دریافت دعوت از Health PEI برای مراقبت های مجازی ثبت نام کرد. وی به عنوان یک دیابت نوع 2 بدون پزشک خانواده ، گفت که این برنامه از قبل اثبات شده است که مفید است.

كیرستید گفت: “من این واقعیت را دوست دارم كه می توانم این كار را از طریق تلفن ، تبلت ، موبایلم انجام دهم.” “برای من ، این یک شرایط مادام العمر است ، بنابراین هر 90 روز ، من نیاز به تجدید نسخه دارم یا باید به یک متخصص بهداشت و درمان مراجعه کنم. بنابراین ، من مجبور نیستم یک ساعت را در اتاق انتظار کسی سپری کنم.”

ران كیرستید به عنوان یك دیابت نوع 2 كه مرتباً به تجویز نسخه نیاز دارد ، می گوید كه برنامه مراقبت مجازی در حال حاضر سفر وی به كلینیك گردشگری را نجات داده است. (استیو بروس / CBC)

كیرستید به عنوان یك “خودكار” توصیف شده گفت كه از پذیرش مراقبت های مجازی دریغ نمی كند.

Health PEI مظنون است برخی دیگر تمایل بیشتری نشان می دهند.

فیلیپس گفت: “این جدید است و با یک چیز جدید ممکن است زمان لازم باشد تا بیماران تصمیم بگیرند که برای آن ثبت نام کنند.” “آنها ممکن است بخواهند ببینند که قبل از این که عجله کنند ، چطور این اتفاق می افتد. اما ما تاکنون نظرات و موفقیت های بسیار خوبی داشته ایم.”

از آن استفاده کن یا آن را دور بیانداز؟

هیچ تضمینی وجود ندارد که برنامه آزمایشی تا بهار سال آینده ادامه یابد. فیلیپس گفت که بودجه فدرال و استانی فقط تا ماه مارس برقرار است.

بدون اینکه افراد بیشتری از برنامه مجازی استفاده کنند ، او نگران است که ارزیابی اینکه آیا ارزش ادامه دادن را دارد دشوار خواهد بود.

“” هرچه نظرات بیشتری دریافت کنیم ، هرچه استفاده بیشتری را مشاهده کنیم ، موارد قویتر برای ادامه برنامه وجود خواهد داشت. “

از زمان شروع همه گیری ، پزشکان خانواده جزیره خدمات مجازی بیشتری را برای بیماران خود شروع کرده اند.

طبق گزارش Health PEI ، یک سوم مراقبت های آنها اکنون از طریق تلفن یا رایانه انجام می شود.

اخبار بیشتر PEI