مارک ریمل اصل را از کجا بشناسیم

ریمل را میتوان جزو جدا نشدنی لوازم آرایش چشم و ابرو به حساب آورد که استفاده از آن بسیار آسان است و بعد از استفاده تاثیرات شگفت انگیزی روی زیبایی چشمان می‌گذارد، حتی خانم‌هایی که خیلی از آرایش کردن خوششان نمی‌آید به ریمل زدن تمایل دارند و به دنبال تشخیص ریمل اصل از تقلبی هستند. بررسی و معرفی بهترین مارک و برند های ریمل

 

ریمل مژه ها را بلند و پرپشت می‌کند که در نهایت باعث جذاب تر شدن چشم ها می‌شود.

 

اگر ریمل مورد استفاده شما نشانه های خاصی داشته باشد، برای این که بفهمیم ریمل اصل است یا خیر، راه آسانی دارید. اما در صورتی که ریمل طراحی خاصی نداشته و یا یک نشانه منحصر به فرد نداشته باشد، شرکت های ساخت محصولات تقلبی یا آن هایی که محصولات فیک ارائه می‌دهند، موفق تر ظاهر خواهند شد.

 

اما از آن جایی که چشم عضوی بسیار حساس و مهم محسوب می‌شود، بهتر است هرگز به سمت محصولات تقلبی نروید.

تشخیص ریمل اصل بل Bell از تقلبی

چشم‌ها، به خصوص مژه‌ها از مهم‌ترین اجزای صورت ما برای زیباتر دیده شدن هستند. محال است با استفاده آرایش چشم و ریمل زدن مژه‌ها نتوانید به چهره دلخواه و جذاب‌تری برسید. با این حال اهمیت استفاده از محصولات باکیفیت و اصل را نباید دست‌کم بگیرید.

 

در میان بازار محصولات آرایشی دنیا، بل یکی از برندهای قدیمی و معتبر است که ریمل اصل ‌آن بسیار پر طرفدار است. از آنجائی که بل هم مانند بسیاری از برندهای پرطرفدار، مورد هجوم کپی‌بردارها قرار گرفته است.

 

بنابراین بهتر است قبل از خرید ریمل بل ترفندهای تشخیص ریمل اصل Bell از تقلبی را بشناسید.

 

تشخیص اصل بودن ریمل بل Bell

اجازه دهید که تشخیص اصل بودن ریمل بل را با بررسی یکی از پر فروش‌ترین محصولات این برند انجام دهیم. ریمل اصل مورد نظر مدل HYPOAllergenic Long & Volume است که در بلند و حجیم‌تر کردن مژه‌های شما تاثیر به سزایی دارد.

 

روی کارتن و بسته‌بندی مشکی رنگ این محصول لوگوی بل با فونت کوچک و نام مدل با فونت بزرگ نوشته شده است.

برای تشخیص اصل بودن ریمل بل انتخابی، بررسی برس آن را فراموش نکنید. بلندی برس کمی کوتاه‌تر از بسته‌بندی محصول است. به جز قد، دندانه‌های مویی برس نباید حالت خود را بعد از دوسه بار باز و بسته کردن محصول از دست بدهند.

 

این مدل ریمل بل اگر اصل باشد، به هیچ وجه از هم نمی‌پاشد و زیر چشم‌های‌تان را سیاه نمی‌کند. همچنین بعد از استفاده از ریمل اصل بل، نباید مژه‌هایتان به هم چسبیده و دسته دسته شوند.

 

برای تشخیص اصل بودن ریمل بل آن را بو کنید. ریمل بل بدون الکل است و بویی ندارد.

اگر چشم‌های حساسی دارید یا از عینک و لنز استفاده می‌کنید، خوب است بدانید که خوشبختانه ریمل بل اصل برای شما هم قابل استفاده است. این محصول توسط متخصصان چشم و پوست مورد ارزیابی قرار گرفته است.