شارژ مودم ایرانسل | خرید بسته اینترنت ثابت ایرانسل

طبق مصوبه اخیر بانک مرکزی مبنی بر محدودیت انجام تراکنشهای مالی زیر ۲ هزار تومان از طریق کدهای دستوری، برای خرید بسته های اینترنت کمتر از این مبلغ، قبل از سفارش بسته از وجود اعتبار کافی در حسابتان اطمینان حاصل کنید و یا موجودی حساب اصلی خود را با خرید شارژ افزایش دهید. یکی از روشهای ساده خرید شارژ و اینترنت ایرانسل استفاده از کدهای دستوری (USSD) است که نیازی به اتصال اینترنت ندارد. وبسایت شرکت ایرانسل امکان خرید انواع بستههای مکالمه، پیامک، اینترنت و همچنین شارژ مودم همراه ایرانسل را برای مشترکین خود فراهم کرده است. معمولا بسته های هدیه ای که ایرانسل برای مشترکین خود در نظر گرفته است، اولویت مصرف بالاتری دارند. پیش از آن که به شرح جزییات این بستهها در قالب جدولهای مجزا بپردازیم باید به این نکته اشاره کرد که سرویس اینترنت ثابت یا TD-LTE شرکت ایرانسل علاه بر بستههایی با حجم محدود، بستههای نامحدود ماهانه را نیز در بر میگیرد. اپلیکیشن ایرانسل من را روی گوشی یا تبلت خود نصب کنید، پس از نصب، یک حساب کاربری با شماره خط یا مودم خود ایجاد کنید و در نهایت در صفحه حساب کاربری خود می توانید باقی مانده از حجم اینترنت خود را مشاهده کنید.

مشترکان سیمکارتهای ایرانسل میتوانند به کمک سرویس حساب چند کاربره یک حساب اینترنت همراه ایجاد کرده و آن را بین اعضای خانواده، دوستان یا دیگر کاربرانی که مد نظر دارند به اشتراک بگذارند. بسته های چند کاربره ۴. همچنین اگر مایلید خودتان بسته مورد نظرتان را بسازید میتوانید از سرویس «بوم» استفاده کنید. این سرویس، جدیدترین نسل اینترنت ثابت و پر سرعت است که در مقایسه با سایر سرویسها مثل Dial-up، ADSL و WiMAX، با سرعت بسیار بالاتر و تجربه ی کاربری با کیفیت بالا را در اختیار کاربران قرار می دهد و از پایداری بالایی در حین آپلود و دانلود داده و استفاده چند کاربره به صورت همزمان برخوردار است. در نوترینو تکنولوژی مبتنی بر سرویس انتقال دیتا است و امکان استفاده از اینترنت با سرعت بالا و ارتباطات چند رسانهای را فراهم میکند. فرقی نمیکند مشترک کدام یک از سیمکارتهای رایتل (دائمی، اعتباری، دیتا) باشید، میتوانید برای استفاده از اینترنت پرسرعت همراه ۳G یا ۴G با توجه به میزان مصرف و هزینه مورد نظر خود، از میان بستههای اینترنت موجود بهترین گزینه را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که برای فعال کردن هر کدام از بستهها، باید حداقل به همان میزان شارژ در سیمکارتتان موجود باشد. چطور بفهمیم کدام بسته اولویت مصرف بالاتری دارد؟

بسته های ترکیبی اینترنت ایرانسل همان گونه که از نامشان پیدا است ترکیبی از اینترنت ثابت و همراه را در اختیار کاربران خود قرار میدهند. حتماً بخوانید: درباره اینترنت TD-LTE ایرانسل چه اطلاعاتی دارید؟ برای بسیاری از شما پیش آمده است که چند بسته اینترنت فعال برای سیم کارت خود دارید. اگر می خواهید اینترنت خود را با دیگر دوستان ایرانسلی خود به اشتراک بگذارید، به سرویس حساب چند کاربره بپیوندید و بسته های چند کاربره را خریداری کنید. از طرفی به دلیل بازه طولانی و حجم مناسب می تواند تا مدت ها شمارا از نیاز به خرید مجدد بسته اینترنت بی نیاز کنند. تمامی کاربران باید هنگام ثبت نام در سایت، از کلمات مناسب در نام کاربری خود استفاده کنند. در صورت تمایل به فعالسازی بستههای TD-LTE با کد دستوری، از یک سیمکارت اعتباری ایرانسل استفاده کنید. ایرانسل ۱۰۰ گیگابایت اینترنت ثابت (TD-LTE) رایگان به مشترکان خود ارائه داد. بسته هایی مانند ۵ گیگابایت هفتگی برای ساعت های ۶ صبح تا ۱۲ ظهر به قیمت ۲۰۰۰ تومان یا ۶ گیگابایت هفتگی به صورت ۲ گیگابایت روزانه و ۴ گیگابایت شبانه با قیمت ۱۰۰۰۰ تومان که ظاهرا هر یک برای گروه خاصی از کاربران در نظر گرفته شده است.

تعرفه مصرف آزاد و بسته اینترنت ثابت، برای پیامرسانهای داخلی به یک سوم کاهش یافته است.سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، به صورت دورهای، آیپی (IP) وبسایتها یا اپلیکیشنهایی که پیامرسان داخلی محسوب شده و تعرفه آنها به صورت یک سوم محاسبه میشود را به اپراتورها ابلاغ میکند. اگر هنوز از مودمهای وایمکس ایرانسل استفاده میکنید، لازم است بدانید که ایرانسل از پایان بهمن ماه ۱۳۹۶ ارائه سرویس وایمکس را متوقف کرده است، اگرچه ارائه سرویس وایمکس متوقف شده است، اما ایرانسل برای آخرین بار از دارندگان مودمهای وایمکس دعوت کرده است با تعویض سرویس وایمکس خود با اینترنت نسل ۴ ثابت ایرانسل (TD-LTE) به صورت رایگان، از سریعترین اینترنت ایران در خانه و محل کار خود استفاده کنند. در این اپلیکیشن مشترکین ایرانسل میتوانند با دانلود و نصب برخی از سریالها و فیلمهای سینمایی را به صورت رایگان و بدون کم شدن حجم بسته در صورت داشتن بسته اینترنتی فعال مشاهده کنند.اگر شما هم از کابران سیم کارت اعتباری و دائمی ایرانسل هستید میتوانید از این سرویس در ۱۵۸ کشور مختلف دنیا استفاده کنید. البته باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که قیمت بسته های ساعتی و روزانه به مراتب گران تر از بسته های مدت دار است و به همین دلیل اگر کاربر ثابت اینترنت هستید بهتر است دور بسته های ساعتی یا روزانه را خط بکشید.