دانشگاه بیشاپ کلاس ها را تعطیل می کند ، پس از شیوع COVID-19 محل زندگی را کنترل می کند

دانشگاه بیشاپ تصمیم گرفته است که اکثر فعالیت های دانشگاه را به دلیل شیوع COVID-19 به حالت تعلیق درآورد.

پانزده نفر از اعضای جامعه دانشگاهی در شربروک ، کوی ، آزمایش ویروس کرونا مثبت بوده اند. طبق گفته دانشگاه ، قبل از 11 نوامبر هیچ موردی کشف نشده بود.

اولیویه بوفارد ، سخنگوی دانشگاه گفت ، در پایان روز جمعه ، همه فعالیت های حضوری دانشگاه تا صبح روز چهارشنبه به حالت تعلیق درآمد.

تا چهارشنبه همه کلاس ها از راه دور برگزار می شود. فقط فعالیتهای اساسی ، از جمله پروژه های تحقیقاتی خاص ، ادامه خواهد یافت. بیش از نیمی از دوره های دانشگاه قبل از این تصمیم قبلاً بصورت آنلاین برگزار شده بود.

این دانشگاه قصد دارد خطرات را تا چهارشنبه ارزیابی کند تا برنامه خود را برای هفته های آخر ترم تعیین کند.

نظارت بر اقامتگاه های دانشگاه

این دانشگاه قصد دارد تا وضعیت اقامتگاه های خود را که می تواند بیش از 400 دانشجو را در این ترم پذیرا کند ، از نزدیک تحت نظارت قرار دهد. طبق گفته دانشگاه ، حداقل دو مورد COVID-19 در اقامتگاه ها شناسایی شده است.

بوفارد گفت: “اکثر افرادی که آزمایش مثبت داشتند در خارج از خانه بیشاپ به خانه های خود بازگشتند. ما همچنین فضاهایی را برای افرادی که آزمایش مثبت داشتند و نیاز به جداسازی دارند مشخص کردیم.”

اقدامات پیشگیری در هفت اقامتگاه دانشگاه اعمال شده است. به گفته سخنگوی موسسه ، اما بستن آنها خیلی زود است.

این دانشگاه از همه دانشجویان در معرض خطر می خواهد که آزمایش COVID-19 را انجام دهند. طبق گفته بیشاپ ، هزینه های تاکسی برای رسیدن به مرکز غربالگری جبران می شود.