بهترین مشاغل برای مهاجرت به کانادا

میانگین سنی در کانادا در حال افزایش است و همین مورد کانادا را با کمبود نیروی کار ماهر و متخصص رو به رو کرده است. این کمبود کانادا را به عنوان یک کشور مهاجر پذیر معرفی کرده است بنابراین اگر از کار و شغل خود در کشورتان ناراضی هستید، کانادا بهترین گزینه است چرا که تعدد کسب و کارها در این کشور زیاد می باشد و علاوه بر آن می توانید از یک زندگی خوب در کشوری پیشرفته بهره مند شوید.

کانادا طبق لیستی که اعلام می کند، بالغ بر 500 شغل را نیاز دارد که هر شخصی با سطح مختلفی از مهارت می تواند برای مهاجرت به کانادا اقدام کند. با ما همراه باشید تا شما را با بهترین مشاغل برای مهاجرت به کانادا آشنا سازیم.

 https://rahpouyan-mohajer.ir/

چرا کانادا را برای مهاجرت انتخاب کنیم؟

اگر قصد مهاجرت دارید، حتما کشورهای زیادی را مورد بررسی قرار داده اید تا بهترین کشور را به عنوان مقصد انتخاب کنید. توصیه ما این است با توجه به شناختی که از شرایط کاری و زندگی در کانادا داریم، حتما این کشور را نیز بررسی کنید چرا که این روزها به انتخاب اول بسیاری از مهاجران تبدیل شده است.

·      کانادا در شمال قاره آمریکای شمالی قرار دارد که از لحاظ وسعت پس از روسیه در رتبه دوم دنیا قرار دارد. در کانادا انگلیسی و فرانسه به عنوان زبان های رسمی کشور معرفی شده اند. اتاوا پایتخت این کشور است و شهرهایی چون تورنتو، مونترال، ونکوور نیز به عنوان شهرهای مهم کانادا در جهان شناخته شده اند.

·      فرصت های شغلی بسیاری در کانادا وجود دارد که افراد می توانند به راحتی شغل مورد نظر خود را انتخاب کنند. این در حالی است که دیگر کشورها توانایی ایجاد اشتغال برای شهروندان خود را نیز ندارند.

·      این کشور مهاجران زیادی را پذیرفته است که با این همه تعدد در فرهنگ و ملیت، شهروندان و مهاجران در کنار هم بدون هیچ مشکلی زندگی می کنند. پایین بودن جنایت و جرم در کانادا گواهی بر این گفته است.

·      خدمات پزشکی برای افراد به طور یکسان ارائه می گردد و کانادا از لحاظ پزشکی و خدمات در رده های اول دنیا قرار دارد.

https://rahpouyan-mohajer.ir/immigration-to-canada/

·      اقامت دائم کانادا و زندگی در این کشور در مدت چند سال، می تواند پاسپورت معتبر کانادا را به شما هدیه دهد. این پاسپورت بسیار معتبر است و دارنده آن می تواند بدون داشتن ویزا به 100 کشور سفر کند.

·      هزینه تحصیل در کانادا ناچیز است و در دوران مدرسه هزینه ای از والدین دریافت نمی شود. همچنین کانادا از دانشگاه های معتبری برخوردار است که تحصیل در آن ها اصلا هزینه بردار نیست.

 https://rahpouyan-mohajer.ir/skilled-worker/

این دلایل و ده ها دلیل دیگر کانادا را به مقصد مناسب برای مهاجرت تبدیل کرده است که ایرانی ها بیشتر از دیگر کشورها میل رفتن به این کشور را دارند.

 https://www.canada.ca/en/immigration-refugees-citizenship/services/immigrate-canada.html

مهاجرت به کانادا از طریق کار

برای مهاجرت به کانادا راه هایی چون ازدواج، تحصیل، کارآفرینی، تولد، دعوتنامه و … وجود دارد که مهاجرت به کانادا از طریق کار به دلیل نیازمندی کانادا به افراد خارجی بیشتر از روش های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

کانادا به نیروی کار زیادی نیاز دارد و در مقابل شغل های پر تقاضای آن نیز بسیار گسترده اند و به نیروی مبتدی تا ماهر نیازمندند پس نگران نباشید زیرا شغل و زمینه کاری شما نیز حتما در لیست منتشر شده کانادا پیدا خواهد شد.

 

معرفی لیستی از بهترین مشاغل برای مهاجرت به کانادا

کانادا حقوق و مزایای خوبی را برای کارمندان، کارگران، کارآفرینان و … در نظر گرفته است که کاملا متناسب با کار و شرایط افراد است پس بدانید که در زمینه کاری هیچ حقی از شما ضایع نخواهد شد. در ادامه به معرفی بهترین مشاغل در کانادا خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید.

 

مهاجرت به کانادا به عنوان پرستار

کانادا به کادر درمان خود بسیار اهمیت می دهد و در مقابل به دنبال آن است تا بهترین خدمات پزشکی را به شهروندانش ارائه دهد. بنابراین حقوق و مزایای بسیار عالی را برای پرستاران در نظر گرفته است که یک زندگی بدون دغدغه را در این کشور سپری کنند.

شهرهای زیادی از کانادا به نیروی پرستار نیازمندند که یک فرصت خوب برای پرستارانی است که قصد رفتن از کشور خود را دارند. اگر در این زمینه سابقه چند ساله ای داشته باشید، از مزایای بیشتری بهره مند خواهید بود. پس با این اوصاف پرستاری در گروه بهترین مشاغل کانادا قرار دارد.

 

مهاجرت به کانادا به عنوان برنامه نویس وب

به کامپیوتر، دانش و اطلاعات ان در تمام دنیا نیاز است و کانادا نیز برای افرادی که چنین دانشی دارند، برنامه ریزی دقیقی انجام داده است تا افراد ماهر در زمینه IT را از کشورهای مختلف جذب کند. افرادی که قدرت و دانش برنامه نویسی وب و طراحی آن را دارند، در کانادا می توانند حقوق و دستمزدهای بالایی داشته باشند.

کانادا برای افرادی که قصد مهاجرت از این طریق را دارند، دوره های آموزشی برگزار می کنند و پس از اتمام این دوره می توانند فعالیت و کار خود را آغاز کنند.

 

مهاجرت به کانادا از طریق نماینده بخش فروش

این شغل در کانادا بسیار پر تقاضا است و در همه شهرهای کانادا به آن نیاز است. نماینده بخش فروش به عنوان یکی از بهترین راه های مهاجرت به کانادا معرفی می شود زیرا از درآمد نسبتا بالایی برخوردار می باشد.

شخصی که به عنوان نماینده بخش فروش فعالیت دارد، باید از طریق ارتباطات با مشتری فروش شرکت را بالا ببرد پس نقشی اساسی در درآمد موسسه ها و شرکت های مختلف را برعهده دارد که همین امر سبب شده است که کانادا به این شغل به شدت نیاز داشته باشد.

 

مهاجرت به کانادا به عنوان حسابدار

وجود حسابدار در همه شرکت ها و موسسه ها لازم و ضروری است و باید هم حسابرسی درآمدها، هزینه، حقوق و … را انجام دهد و هم اینکه بتواند مشاوره های مالی را به صاحبان شرکت و مشتریان ارائه دهد. کانادا به این شغل نیاز دارد و همین سبب شده است که یک حسابدار در کانادا از حقوق و مزایای بالایی برخوردار باشد.

 

مهاجرت به کانادا به عنوان راننده

نیاز به راننده در کانادا به دلیل بالا رفتن سن رانندگان این کشور به شدت احساس می شود و کانادا به دنبال پذیرش افراد خارجی به عنوان راننده است. کسانی که قصد مهاجرت به عنوان راننده را دارند، باید مدرک زبان آن ها آماده و تایید شده باشد که در ادامه می توانند به کانادا مهاجرت نمانید و پس از گذراندن دوره های رانندگی کانادا فعالیت خود را آغاز کنند.

 

مهاجرت به عنوان کارمند اداری

کارمند اداری و مشغول شدن در آن، حقوق و مزایای زیادی را در کانادا به همراه دارد. استان های بریتیش کلمبیا، آلبرتا و اونتاریو به شدت به نیروی کار در این زمینه نیاز دارند.

 برای مهاجرت به کانادا به عنوان کارمند اداری داشتن مدرک زبان الزامی است و باید تحصیلات کافی و لازم را داشته باشید. البته کانادا قبل از مشغول به کار شدن فرد، آزمون هایی را برگزار می کند که در صورت کسب نمره قبولی می تواند فعالیت و کار خود را آغاز کند.

 

مهاجرت به کانادا به عنوان مهندس برق

همه دنیا استفاده از تکنولوژی و تجهیزات برقی را لازم و ضروری می دانند و در همه جا مورد استفاده قرار می گیرد. مهندس برق از بهترین شغل ها برای رفتن به کاناداست چرا که در این کشور به شدت به نیروی کار ماهر در این زمینه نیاز دارند.

اگر تحصیلات دانشگاهی معتبر در این زمینه را دارید، راهی مناسب برای مهاجرت به کانادا پیش روی شماست پس از آن استفاده کنید.

 

مهاجرت به کانادا به عنوان جوشکار

جوشکاری در سازه ها و پروژه های عمرانی به شدت مورد نیاز است و کانادا با کمبود نیرو در این زمینه مواجه است. از این رو مزایا و حقوق قابل قبول و بالایی را برای جوشکاران ماهر در نظر گرفته اند که سبب جذب افراد خارجی در این زمینه می شود.

معمولا داشتن سابقه کاری در جوشکاری تضمین کننده رفتن به کانادا برای شما خواهد بود که با گذراندن دوره های آموزشی جوشکاری در کانادا کار شما شروع می شود.

 

مهاجرت به کانادا به عنوان دستیار فروش

فروشندگی و متقاعد کردن دیگران برای خرید با ارائه توضیحات و راهنمایی های درست، راهی مناسب برای مهاجرت به کانادا محسوب می شود. افرادی که در زمینه فروشندگی فعالیت داشته اند، می توانند در کانادا مشغول به کار شوند. البته باید بدانید حقوق آن بسیار بالاست و با فروشندگی در ایران قابل مقایسه نیست.

 

دیگر مشاغل پر تقاضا برای مهاجرت به کانادا

کانادا در همه زمینه های کاری تقریبا نیاز به نیروی خارجی دارد و ما در این مقاله تنها برخی از بهترین مشاغل را معرفی کردیم. برخی  دیگر از مشاغل مورد نیاز کانادا عبارتند از:

1.    آرایشگری

2.    مهندس نفت

3.    نانوا

4.    مربی کالج

5.    تاسیساتی

6.    خلبان

7.    مدیر پروژه

8.    داروساز

9.    دستیار فیزیوتراپ

10.         قصاب

11.         مهندس کامپیوتر

12.         باغ بان

13.         آشپزی

14.         ورزش

 

جمع بندی

مهاجرت به کانادا یک زندگی و رفاه خوب را در کنار شغل مورد علاقه به همراه دارد که می توانید از طریق موسسات حقوقی مهاجرتی در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید و متناسب با مهارت خود از طریق کار به کانادا مهاجرت کنید. امیدواریم با شناسایی توانایی های خود، بهترین تصمیم را برای مهاجرت به کانادا بگیرید.