با ادامه آزمایش بدون علامت ، روز سه شنبه کوتاه تر منتظر بمانید

اگرچه زمان انتظار کوتاه تر بود ، اما هنوز صف طولانی و انتظار چند ساعته برای برخی وجود داشت ، زیرا افراد در 20 سالگی همچنان برای آزمایش در کلینیک های PEI حاضر می شدند.

این امر پس از آن صورت می گیرد که استان از همه افراد 20 تا 29 ساله در منطقه شارلوت تاون خواسته است آزمایش کنند – اعم از اینکه علائمی داشته باشند یا نه – با هدف کشف و جداسازی موارد بدون علامت.

لورا لوفور ، كه بیش از 7 ساعت منتظر آزمایش بود تا روز دوشنبه در كلینیك Park Street در Charlottetown منتظر بماند ، گفت: “قطعاً آن چیزی نبود كه انتظار داشتیم.”

“همه در آنجا بسیار خوب بودند و بر اساس مدت زمانی که منتظر بودیم بسیار محتاط بودند ، اما رسیدن به آن نقطه کمی آزار دهنده بود.”

PEI روز دوشنبه حدود 2000 نفر را آزمایش کرد ، اما کریگ کوپر یکی از آنها نبود.

ماشین ها قبل از اینکه ساعت 8 صبح باز شود ، در کلینیک آزمایشگاه Slemon Park در Summerside صف آرایی کردند (Nicola MacLeod / CBC)

او و پسرش پیش از ظهر برای آزمایش در کلینیک استراتفورد رفتند. آنها مدتی منتظر ماندند تا قبل از اینکه یک جریان ترافیکی ناخوشایند آنها را در پشت خط قرار دهد.

آنها به جای اینکه دوباره از خط عبور کنند ، از طریق پل هیلزبورو به سمت درمانگاه پارک خیابان حرکت کردند. خط آنها در طی بعد از ظهر به تدریج حرکت کرد و تا زمان نزدیک شدن به مرکز آزمایش هوا تاریک بود.

روز دوشنبه شکایاتی وجود داشت که ساکنان جزیره ساعتها در کلینیک های آزمایش پارک پارک بدون دسترسی به امکانات دستشویی منتظر بودند. توالت های قابل حمل روز سه شنبه اضافه شد. (لورا میدر / CBC)

حوالی ساعت 5:30 بعدازظهر ، کارکنان کلینیک و داوطلبان شروع به اطلاع رسانی به منتظران کردند که ظرفیت آن بالا رفته است و آنها مجبورند بار دیگر برگردند.

کوپر روز سه شنبه به سی بی سی نیوز گفت: “آنها کاملاً ظرفیت کافی را داشتند.” “من برای آنها احساس بدی داشتم ، اما برای ما نیز احساس بدی داشتم … ما مجبور خواهیم شد این مسئله را دوباره از سر بگذرانیم.”

با توجه به پاسخ طاقت فرسا روز دوشنبه ، رئیس بهداشت عمومی PEI ، دکتر هدر موریسون اصلاحیه ای ایجاد کرد به درخواست تست در جلسات توجیهی روز سه شنبه ، محدود کردن افرادی که باید برای آزمایش در روزهای آینده بپردازند ، در حالی که بزرگسالان جوان PEI را نیز برای پاسخ آنها تحسین می کنیم

هدر موریسون ، رئیس بهداشت عمومی PEI ، می گوید که این استان در تلاش است تقاضای زیاد آزمایشات COVID-19 را اولویت بندی کرده و پس از پاسخ “فوق العاده” به درخواست های آزمایش گسترده از جزایر 20-29 ساله ، آزمایش COVID-19 را تعیین کند. 1:27

روز سه شنبه ، جزایر انتظار کوتاه تری را به CBC News گزارش دادند.

کسانی که صبح اول وقت برای انجام آزمون داوطلبانه خود به خارج از شارلوت تاون سفر کردند ، زمان انتظار کمتر ، کمتر از یک ساعت در مونتاگ و کمی بیشتر از یک ساعت در سامر ساید را گزارش کردند.

در استراتفورد ، برخی از آنها در کمتر از دو ساعت مورد آزمایش قرار گرفتند ، در حالی که خطوط در کلینیک پارک استریت همچنان به اطراف پارکینگ های تعیین شده ادامه می یافت ، برخی از ساکنان جزیره زمان انتظار را حدود چهار ساعت اعلام کردند.

هر ردیف طی 30 تا 40 دقیقه در کلینیک آزمایش استراتفورد پردازش شد. (جسیکا دوریا-براون / CBC)

PEI ساعات آزمایش را در چندین کلینیک افزایش داده تا بتواند تقاضا را تأمین کند. مقامات به سی بی سی نیوز گفتند که کلینیک استراتفورد چهارشنبه باز نیست.

در هنگام جلسه توجیهی ساعت 11:30 صبح روز سه شنبه ، موریسون گفت که نیمی از آزمایشات روز دوشنبه قبلاً پردازش شده است.

همه نتایج منفی بودند.

یادآوری در مورد علائم

علائم COVID-19 می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • تب.
  • سرفه یا بدتر شدن سرفه قبلی.
  • از دست دادن احتمالی چشایی و / یا بویایی.
  • گلو درد.
  • خستگی جدید یا بدتر
  • سردرد
  • تنگی نفس.
  • آبریزش بینی.

اطلاعات بیشتر از اخبار CBC