اولین سایت آزمایش سریع COVID-19 نوا اسکوشیا در کلوپ شبانه هالیفاکس ظاهر می شود

اولین سایت آزمایش سریع COVID-19 نوا اسکوشیا شنبه شب در مرکز شهر هالیفاکس فعالیت کرد و از یک کلوپ شبانه خالی برای هدف قرار دادن جمعیتی استفاده کرد که به گفته پزشک برتر استان انتقال ویروس کرونا را انجام می دهد.

در جایی که معمولاً متصدی چک کت The Dome را پیدا می کنید ، دکتر لیزا بارت با ماسک ، عینک ، دستکش و روپوش جراحی ایستاده است.

بارت ، متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه دالاهوسی و دکتر تاد هچته ، مسئول خدمات میکروبیولوژی در منطقه مرکزی سازمان بهداشت نوا اسکوشیا ، از گروه سازماندهی و اجرای آزمایش های سریع آنتی ژن بودند.

عملیات پاپ آپ شنبه شب برای چند ساعت گنبد را که به دلیل همه گیر بودن به دلیل معمول بسته است ، انتخاب کرد. قرار ملاقات لازم نبود. سایت آزمایش سریع به منظور جذب افرادی که در آن منطقه هستند ، از جمله کارمندان بار و مراجعین قرار داشت.

حداقل 150 نفر در روز شنبه مورد آزمایش قرار گرفتند ، که یک نتیجه مثبت از طرف حامی نوار است. برای تأیید نتایج آزمایش سریع ، آن شخص را دوباره برای آزمایش آزمایشگاه سواب کردند و برای جداسازی به خانه فرستادند.

نتیجه فقط در صورت تأیید در شمارش استانی موارد COVID-19 محاسبه می شود.

دکتر لیزا بارت با پوشیدن PPE در غرفه کت چک در The Dome ایستاده است. حداقل 150 نفر شنبه شب از نظر COVID-19 مورد آزمایش قرار گرفتند. (مایکل گورمن / سی بی سی)

بارت در مصاحبه ای روز یکشنبه گفت که این رویداد از نظر منطقی “واقعاً خوب پیش رفت”. او امیدوار است که این به عنوان الگویی برای تکرار در سراسر استان عمل کند. بارت تأكید كرد كه نمی توان به آزمایش سریع به عنوان یك ابزار پزشكی برای تشخیص و درمان COVID-19 اعتماد كرد ، اما یك ابزار مهم بهداشت عمومی است كه اطلاعاتی درباره میزان ویروس كرونا در جامعه فراهم می كند.

در حال حاضر ، بارت گفت ، نوا اسکوشیا در مورد میزان گسترش COVID-19 در جامعه “کمی کور است”.

وی گفت که از هر 150 نتیجه مثبت ممکن است زیاد به نظر نرسد ، اما بالاتر از آن است که دوست دارد ببیند. اگر این میزان عفونت بدون علامت را در کل جمعیت نشان می دهد ، “این یک زحمت بسیاری از افراد است … زیرا ما می دانیم این ویروس وقتی علائمی نداشته باشید گسترش می یابد.”

روز جمعه ، در یک کنفرانس خبری که در آن نخست وزیر و رئیس ارشد پزشکی یک پیام احتیاط آمیز و شدید درباره افزایش اخیر انتقال COVID-19 در منطقه هالیفاکس، دکتر رابرت استرانگ گفت که فعالیت اجتماعی در میان افراد 18 تا 35 ساله ، از جمله بازدید از میله های مرکز شهر ، باعث گسترش ویروس می شود.

تا همین هفته گذشته ، بهداشت عمومی هیچ شیوع جامعه ای را در نوا اسکوشیا از بهار تاکنون ثبت نکرده است. تعداد معدود موارد فعال در هر لحظه در طول تابستان و پاییز همه برای مسافران ورودی قابل پیگیری است ، اما دیگر این مورد وجود ندارد.

آزمایش سریع در آخر هفته و هنگامی که نوا اسکوشیا دو مورد از بزرگترین پرونده های یک روزه خود را از ماه مه داشت ، با هشت مورد جدید شنبه و 11 روز یکشنبه ، آغاز شد. از روز یکشنبه ، در مجموع 44 مورد فعال COVID-19 شناخته شده وجود دارد.

لیستی در حال افزایش از سایت های احتمالی قرار گرفتن در معرض – همه در منطقه هالیفاکس – وجود دارد که بسیاری از آنها بارها و رستوران ها هستند.

استرانگ روز جمعه اعلام كرد كه بهداشت عمومی در حال تلاش برای رویكرد جدیدی است و افراد بدون علائم COVID-19 را آزمایش می كند.

رویداد پاپ آپ روز شنبه به صورت آزمایشی برگزار می شد و فرصت های بیشتری برای آزمایش کارکنان بار وجود دارد.

در یک خبر خبری روز یکشنبه ، استرنگ گفت که نتایج آزمایش سریع روز شنبه در تکامل آزمایش و غربالگری دفتر وی کمک می کند.

دو آزمایش سریع آنتی ژن COVID-19 شنبه شب در نوار کلوپ شبانه The Dome قرار دارد. (مایکل گورمن / سی بی سی)

نوا اسکوشیا 60،000 آزمایش سریع آنتی ژن داشته است ، زیرا مقامات بهداشتی در مورد چگونگی استفاده بهتر از آنها فکر می کنند. رویداد پاپ آپ روز شنبه اولین باری است که هر یک از این آزمایشات به کار گرفته شده است.

بارت گفت که دوست دارد “بسیاری” از آزمایشات سریع مورد استفاده در دو یا سه هفته آینده برای بدست آوردن داده های بهتر را ببیند.

نتایج آزمایش سریع در کمتر از 15 دقیقه در دسترس است ، در مقایسه با یک تا سه روز ، این همان چیزی است که برای نتایج حاصل از تست PCR “استاندارد طلا” لازم است تا در آزمایشگاه پردازش شود. اگرچه تجویز سریعتر و آسانتر است ، اما بیشتر نتیجه گرفتن نتیجه منفی کاذب بیشتر است.