الیساپی ، آریان موفت و پاتریک واتسون ادای احترام به جویس اچاكوان

گروهی از هنرمندان کبک دور هم جمع شده اند تا به احترام جویس اچکوآن – زنی آتیکامکو که فیلم زنده ای از بدرفتاری را که ساعت ها قبل از مرگ پرسنل بیمارستان جولیت با او روبرو شده است ، به اشتراک بگذارند

کنسرت ، Waskapitan ، هفته گذشته از قبل در ژولیت ضبط شد و از روز پنجشنبه 3 دسامبر به صورت آنلاین در دسترس قرار خواهد گرفت.

این ترکیب شامل الیساپی ، آریان موفت ، فلورنت ولانت ، پاتریک واتسون ، ناتاشا کاناپه فونتین ، ریچارد سوگوین ، دومینیک فیلس-آیمه ، ریچارد دژاردین ، ​​بوکار دیوف و پاتریس روبیتای است.

در حالی که این رویداد به صورت درخواستی به صورت رایگان آزاد می شود ، کلیه وجوه جمع آوری شده از طریق کمک های مالی به مرکز دوستی بومی Lanaudière می رود.

الیساپی ، که به طور مشترک سازمان دهنده این رویداد است ، گفت: “Waskapitan در Atikamekw به معنای” بیایید با هم بیاییم “و من فکر می کنم ما بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز داریم.”

وی گفت این فرصتی برای جمع آوری پول برای خدمات گسترده در Friendship Center ، نمایش فرهنگ بومی و بیش از همه احترام به یاد Echequan است.

وی به سی بی سی گفت: “این واقعاً همه را تکان داد ، من را به عنوان یک مادر ، یک انسان ، به عنوان یک زن را لرزاند.”

جنیفر برازو ، مدیر مرکز دوستی بومی Lanaudière ، گفت که هنرمندان از قدرت منحصر به فردی برای برقراری ارتباط و گردهم آوردن مردم برخوردارند.

وی گفت: “ما معتقدیم كه این یكی از بردارهای تحول است كه می توانیم پس از فاجعه كاشت و به دنبال چگونگی بازسازی جوامع خود باشیم.”

او همچنین امیدوار است که پیام فراتر از جامعه محلی او باشد.

“ما نمی خواستیم که موضوع فقط به عهده ژولیت باشد. وقایع اینجا در ژولیت رخ داد [but] این مسئله در سراسر کشور است. “

الیساپی افزود ، در این کنسرت هنرمندان بومی و غیر بومی شرکت خواهند کرد که از جمله آنها همکاری هایی هستند.

وی گفت: “زمان هایی وجود خواهد داشت كه اشتراك واقعی موسیقی از فرهنگ وجود خواهد داشت. این همان چیزی است كه ما واقعاً می خواستیم آن را برجسته كنیم. ما باید یاد بگیریم كه نزدیك تر باشیم ، كنجكاو باشیم و در كنار یكدیگر باشیم.”


این نمایش از 3 دسامبر تا 3 ژانویه به صورت آنلاین در دسترس خواهد بود.