آمهرست از کارمندان شهر می خواهد تا پس از کریسمس در خانه بمانند تا از گسترش COVID-19 جلوگیری کنند

Amherst ، NS ، از اکثر کارمندان خود در تالار شهر خواسته است تا پس از تعطیلات به مدت دو هفته در خانه بمانند تا خطر ابتلا به COVID-19 و سایر بیماری ها را کاهش دهند.

حدود 25 نفر از 30 کارمند تالار شهر در طی به اصطلاح “قطع کننده مدار” از 4 تا 15 ژانویه در خانه کار خواهند کرد.

گرگ هرت ، CAO به رادیو CBC گفت: “این اجتناب ناپذیر است که فعالیت بیشتری افزایش یابد و افرادی که سرما یا آنفولانزا را تحریک می کنند یا COVID-19 را به شما منتقل کنند و آن را به دفتر بکشند.” ظهر دریایی روز سه شنبه

هرت ایده تعطیلات دو هفته ای را از نخست وزیر کبک ، فرانسوا لگول ، که از کبکرز خواست قبل و بعد از کریسمس قرنطینه کند ، در ازای از بین بردن محدودیت های جمع آوری در تعطیلات ، دریافت کرد.

ظهر دریایی53:01شهر آمهرست در نظر دارد برای “قطع کننده مدار” در اوایل ژانویه ، به روز رسانی در مورد آزمایش Covid در PEI ، تلفن در مورد تعطیلات در طول یک سال سخت

ما در اوایل ژانویه با شهربازی Amherst CAO ، Greg Herrett ، در مورد دو هفته “قطع کننده مدار” در میان کارگران خود صحبت می کنیم. ما به روزرسانی در مورد انتظارهای طولانی برای آزمایش Covid در PEI و تلفن را می شنویم: چگونه یک سال چالش برانگیز بوده است … و چگونه در این فصل تعطیلات خاطرات معناداری ایجاد کنیم؟ مهمانان ما روی الیس و لیا پارسونز هستند 53:01

بعداً لگولت با افزایش موارد ویروس ، این طرح را بازپس گرفت و گفت كه اجتماعات در مناطق قرمز استان مجاز نیستند.

هرت گفت در حالی که کارکنان شهر به خوبی با رعایت پروتکل های بهداشت عمومی عمل کرده اند ، او پیش بینی می کند “تعطیلات” برخی از “لغزش ها” را داشته باشد.

Greg Herrett مدیر ارشد اداری Amherst است. (CBC)

وی گفت: “من فکر می کنم که این درک وجود دارد که مطمئناً میزان فعالیتی افزایش خواهد یافت و ما فقط در تلاش هستیم که ریسک ناشی از آن را کاهش دهیم.”

وی گفت حتی اگر اکنون موارد کمی از ویروس در آن منطقه از استان وجود داشته باشد ، این جامعه به دلیل نزدیکی به مرز نیوبرانزویک بسیار مراقب بوده است.

سرویس های شهر کمی متفاوت به نظر می رسند

هرت گفت ، کارکنانی که از خانه کار خواهند کرد از فناوری مورد نیاز برای انجام کارهایشان برخوردارند ، دقیقاً مانند کارهایی که در قفل بهار داشتند.

اما وی افزود که برخی از خدمات شهری ممکن است در اوایل ژانویه متفاوت باشد.

“پنج روز در هفته 8:30 تا 4:30 در تالار شهر باز هستیم و من شک دارم که ممکن است مجبور شویم روزانه چند ساعت این کار را کاهش دهیم تا فقط برای ساعات ناهار پوشش دهیم افرادی که در اینجا خواهند بود تا همچنان افرادی را ملاقات کنند که می خواهند مالیات خود را بپردازند یا از آنها پرس و جو کنند “.

وی گفت کارکنانی که در خارج از تالار شهر کار می کنند ، مانند بخش کارهای عمومی یا اولین پاسخ دهندگان ، بخشی از قطع کننده مدار نخواهند بود.

وی گفت که کارکنانی که از خانه کار می کنند همچنان از طریق تلفن و آنلاین در دسترس خواهند بود.

هرت گفت: “ما امیدواریم که بتوانیم به ارائه تمام خدمات شهری که بوده ایم ادامه دهیم ، فقط شاید در بستر دیگری.”

هرت گفت ، کارکنان پذیرای این ایده بوده اند و او سایر مشاغل را تشویق می کند تا از پیشگویی در شهر پیروی کنند و در تعطیلات نیز سیاست مشابه کار از خانه را اعمال کنند.