آقا توی دراز مدت تراتل دردسرش کمتره یا توربو؟

مپ سوییچ کار نکرد ، صدای موتور زیر ۲۰۰۰ دور و بالای ۴۵۰۰ دور خیلی بد بود و تراتل ریسپانس خیلی بد ، ماشین نسبتا بی حال و تنبل راه میرفت. اگر خودروی شما به دلیل صدای زیاد اگزوز توسط پلیس توقیف شد باید هرچه زودتر اقدام به ترخیص خودرو از پارکینگ و رفع این مشکل کنید. پراید 83دارم انژکتور هدرز نصب کردم ریمپم کردم بعلاوه فیلتر هوا اسپرتی و منبع اگزوز تیبایی انداختم کلا از هدرز تا منبعو تیبایی انداختم که هوای بیشتری خارج بشه تا همین اواخر خوب بود و قشنگ 10 15 درصدی تغییر کرد شتابو قدرت ماشین ولی چند وقته تو دور بالا صدای دنده مرده میده و شتاب ماشینم کمتر شده انگار جون نداره مخصوصا تو دنده ۴ این اخریا که روغن ماشینو عوض کردم تو در موتور یه مقدار لجن گرفاه بود یارو گفت تو موتور احتمالا بدتره و رسوب زیاد داره گفت میخوای موتورو با محلول مخصوص بشورم چون پدر موتوره درمیاره گفتم نه حالا این صدای ناک که میاد میتونه بخاطر رسوب باشه؟ این شیر در دریچه گاز مکانیکی توسط کابل و مستقیماً با دستور راننده (فشار پدال گاز) عمل میکند، اما در دریچه گاز برقی توسط دستور سامانه مدیریت موتور تغییر زاویه میدهد.

در دریچه گاز الکترونیکی یا برقی، تغییر زاویه شیر پروانهای با ارسال سیگنال از سیستم مدیریت موتور صورت میپذیرد. برای مسابقات قهرمانی اروپا یک موتور 2 لیتری با سر سیلندر 16 سوپاپه ، تنفس طبیعی با توان تولیدی بیش از 300hp (224KW) استفاده می شده . پس از فعال شدن کروز با هر بار فشردن این کلید سرعت خودرو حدود یک کیلومتر بر ساعت افزایش می یابد. این لوله ها رابطی هستند که بین منیفولد و انباره و سر اگزوز قرار می گیرند؛ که با توجه به جنس، طول و شعاع قوس ها و از همه مهمتر قطر اسمی لوله، تاثیر بسزایی در کاهش فشار منفی دارند. اگر یک تکه شلنگ نازک داشتم و آنرا به سر این پیچ وصل می کردم، می توانستم روغن ترمز بیرون ریخته را جمع کنم. فروش روغن موتور و روان کننده ، قیمت روغن موتور و روان کننده ، فروش آنلاین روغن موتور و …

سنسورهای به کار رفته در خودروها انواع مختلفی داشته و برای عملکرد های متفاوت استفاده می شود مثل سنسور اکسیژن، سنسور درجه حرارت مایع خنک کننده و … در برخی منابع قدرت تولیدی این موتور 1500hp در دور موتور 11000RPM نیز ذکر شده است که یک شاهکار صنعتی محسوب می شود و رکورد تولید 1 اسب بخار به ازای هر 1 سانتیمتر مکعب حجم موتور ( 1hp/1cc ) را ثبت کرد . توليدات اوليه بصورت CKD وارد ايران شد كه شامل مدلهاي تا آخر سال 1380 مي باشد.و مزيت اين خودروهاي وارداتي براي ايران فاقد ارز بري بودن آن بود.چرا كه به هر تعداد CKD وارداتي ، مي توانستيم 206 صادر كنيم. جالب آن که قبل از استارت برای رسیدن به مناطق بالا دست، مسیریابی صورت گرفت اما به دلیل پرشیب بودن منطقه هر خودرویی توان رسیدن به ارتفاعات را نداشت. پس از زمان مذکور قیمتها به حالت اولیه بر خواهد گشت. متشکل از اجزایی نظیر آهن ربا، سیم پیچ مسی و یک هسته از جنس آهن است.

با یک بررسی چشمی سطحی میشه متوجه وضعیت پیچ تنظیم آفست و همینطور وضعیت قرارگیری دریچه گاز درون محفظه شد. این مجموعه دريچه گاز(تراتل) اصلی مناسب برای خودروی ام وی ام مدل 530 و ام و ی ام 550 می باشد ، اصالت و سلامت این قطعه مورد تایید فروشگاه اتوکلاب خواهد بود ، در صورت نیاز به مشاوره و پشتیبانی با کارشناسان فروش اتوکلاب تماس بگیرید . 2)پورت دیاگ خودرو خود را طبق نوع خودروی خود در صفحه بروشور محصول که به همراه محصول برایتان ارسال می گردد را پیدا و محصول را به آن نصب نمایید. وقتی دریچه سنسور گاز خراب می شود، ECU دقیقاً نمیتواند اطلاعات میزان هوای ورودی را بهدرستی دریافت نماید و خودرو در هنگام شتاب گیری تأخیر پیدا می کند و اصطلاحاً کوپ میکند. تا جایى که پیدا کردم این موارد بوده که جزئیاتش الان یاذم نیس. این قطعه موظف است تا ای سی یو (E.C.U) خودرو را از موقعیت دریچه تراتل خودرو چیست گاز مطلع سازد. در حال حاضر استفاده از دریچه گاز برقی به تدریج در حال تبدیل شدن به یک استاندارد در موتورهای بنزینی است و در اغلب موتورهای جدید امروزی از آن استفاده میشود. سیستم کروز کنترل با فشار دادن پدال ترمزویا پدال کلاچ غیرفعال شده و لامپ نارنجی رنگ CRUISE از حالت چشمک زن به حالت روشن ثابت در می آید.