تحقیق لیونل دزموند برای از سرگیری اواسط ماه فوریه ، منع تاخیر فنی است

سخنگوی دادگستری نوا اسکوشیا می گوید انتظار می رود تحقیق در مورد علت کشته شدن یک سرباز سابق خانواده و خود در سال 2017 در اواسط ماه فوریه در یک مکان جدید از سر گرفته شود.

جنیفر استریدز در یک خبر انتشار جمعه گفت ، تحقیقات مربوط به مرگ و میر در پرونده لیونل دزموند در آن زمان ادامه خواهد یافت مگر اینکه در تنظیمات فنی یا تغییرات قابل توجه در بخشنامه های بهداشت عمومی به دلیل همه گیری COVID-19 تأخیر بیشتری رخ دهد.

هنگامی که مراحل دادرسی در دادگاه در پورت هاوکبری ، ایالت نیویورک در حال انجام است ، انتظار می رود که تحقیق از سه شنبه تا جمعه و به مدت چهار هفته برگزار شود.

تحقیق ، که شنیدن شواهد را از ژانویه در Guysborough ، NS آغاز کرد ، انتظار می رود جلسات دادرسی در اواخر ماه مه از سر گرفته شود. با این حال ، به دلیل همه گیری ، قاضی وارن زیمر تصمیم گرفت صبر کند تا اطمینان یابد که روند دادرسی می تواند با اطمینان و با رعایت دستورالعمل های بهداشت عمومی ادامه یابد.

این کاوشگر اولین بار در دسامبر سال 2017 پس از طرح سوالاتی از خواهران دوقلوی دزموند در مورد ناتوانی این فرد پیاده پیاده سابق در دریافت درمان کافی برای اختلال استرس پس از سانحه پس از آزادی از ارتش در سال 2015 اعلام شد.

در تاریخ 3 ژانویه 2017 ، جانباز جنگ در افغانستان با استفاده از یک تفنگ نیمه اتوماتیک به همسر 31 ساله شانا ، دختر 10 ساله آنها Aaliyah و مادرش Brenda Desmond ، 52 ساله ، منجر به مرگ شد. در خانه خانواده در Upper Big Tracadie ، NS اسلحه را به سمت خود چرخاند

داستان های برتر بیشتر